חיים ברוידא
חיים ברוידא

"נוצר משבר אמון בין תושבי העיר לפוליטיקאים"

למה חיים ברוידא חושב שזקן חברי המועצה צבי נדב צריך להחליף את בילסקי עד הבחירות, ומה הוא חושב על עסקי הנדל"ן של קרן בילסקי באזור התעשייה ברעננה

פורסם בתאריך: 7.2.18 10:06

השבוע פרסם בדף הפייסבוק שלו ,חבר מועצת העיר ומתמודד לראשות העירייה, חיים ברוידא, סרטון בו קרא לחברי המועצה להצביע לזקן מועצת העיר, צבי נדב מסיעת מרצ, כמחליף של זאב בילסקי כשיתמנה ליו"ר מטה הדיור באוצר. "פרלמנטים בכל העולם כמו גם הפרלמנט שלנו ממנה את זקן השבט כאשר אין מישהו בתפקיד קבוע", אומר היום ברוידא לצומת השרון, "צבי נדב לא מתכוון להתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות, ההחלטות שלו יהיו נטו רענניות ולטובת הציבור הרענני. אני מאוד מקווה שהבחירה בנדב והתקופה שתעבור עד הבחירות תחזיר את האמון בין התושבים לבין המערכת הפוליטית של רעננה, אמון שנפגע בחודשים האחרונים".

למה אתה חושב שהאמון נפגע?

"נוצר משבר אמון בין תושבי העיר לפוליטיקאים. כעת החובה של כולנו להירתם כאיש אחד לטובת בניית האמון בחזרה. ראש עיר בוחרים בקלפי, בשביל זה יש בחירות והבחירות הבאות הם בעוד תשעה חודשים. כל חברי המועצה נדרשים לגלות אחריות, לשים את האינטרסים האישיים בצד ולשרת את הציבור בתקופת הביניים. כל ראש עיר שיבחר בזמן שהוא מתמודד לראשות העיר יגרום לנזק כלכלי לתושבי רעננה. כשלאדם יש יעד מסוים והוא מחזיק בקופה הציבורית, הוא יעשה הכל כדי לרצות את כולם, ההחלטות שלו לא יהיו נטו רענניות, הן יהיו בשיקול דעת אישי".

יש חברי מועצה שמספרים למי הם יצביעו לתפקיד ראש העירייה כשבילסקי יפרוש?

"ברגע שבילסקי הודיע שהוא פורש, התנהלו מתחת לפני השטח דיאלוגים שהם לא לטובת הציבור והם יעלו הרבה כסף לקופת הציבור. כדי לתת לציבור את הרוגע הזה, אנחנו צריכים למנות אדם שאין לו שאיפות להיות ראש עיר והוא יכול לעשות את זה בעזרת כל חברי המועצה שיתאגדו למפלגה אחת, בלי אופוזיציה וקואלציה.  אנחנו נעזור לו בעזרת עובדי העירייה והבכירים כדי לנהל את העיר בחצי שנה הזאת ולהגיע לבחירות שבהן יבחר ראש העירייה שהציבור רוצה ולא שמועצת העיר תכפה משיקולים לא ציבוריים אלה מאינטרסים אישיים".

מה אתה חושב על הכתבה שפורסמה בסוף השבוע האחרון בעיתון בדה מרקר על עסקי הנדל"ן של קרן בילסקי?

"אני חושב שהכתבה מדברת בעד עצמה ומי שצריך לבדוק את העניין שיבדוק אותו. אני מחויב לעיר במאה אחוז".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר