צבי נדב רוסלר. צילום בית מוזה
צבי נדב רוסלר. צילום בית מוזה

צבי נדב על הצעתו של ברוידא: "אם יבחרו בי אשמח למלא את מקומו של ראש העיר"

חיים ברוידא הציע את זקן חברי המועצה, צבי נדב, לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה עד לבחירות באוקטובר. נדב: "אם לבחור בי יכול לעזור אז למה לא?"

פורסם בתאריך: 8.2.18 08:03

אתמול פרסמנו כאן את הצעתו של חבר המועצה, חיים ברוידא, להצביע לצבי נדב, זקן חברי המועצה לתפקיד מחליף ראש העירייה לכשימונה בילסקי ליו"ר מטה הדיור במשרד האוצר. נדב מגיב היום לראשונה להצעה של ברוידא ואומר שהוא ישמח למלא את התפקיד. "זה ידוע גם בכנסת שכשיושב ראש מתפטר חבר הכנסת הכי מבוגר הוא המחליף שלו עד שבוחרים חדש", אומר נדב,  "אני אמלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר כפי שמילאתי כל תפקיד בחיי. אני לא דוחה את הצעתו של ברוידא אם זה יוכל לעזור לצאת ממצב קשה".

לנדב חשוב להדגיש כי לתפקיד ראשות העירייה הוא בוחר ברונית וינטראוב, יו"ר סיעת מרצ שנדב הוא חלק ממנה. "אני תומך במועמדות של רונית  וינטראוב לראשות העיר כי היא בעומדת ראש הרשימה שלי. יש לה את כל הכישורים, את הניסיון והיא עושה את עבודתה בצורה הטובה ביותר, אבל אם זה לא יתאפשר בגלל מאבק בין המועמדים, ויהיה קשה להשיג רוב, אז נצטרך למצוא פשרה, אחת מהפשרות היא אני".

נדב מספר כי כששמע לראשונה את הצעתו של ברוידא הוא חשב שהיא אינה רצינית אבל כשהבין שזה אכן עומד על הפרק וכי הוא מועמד ללא אינטרסים כי אין לו כוונה להתמודד לראשות העיר, הוא החליט לקחת את זה בחשבון. "אני שמח שאני ביחסים טובים עם כולם, ואם לבחור בי יכול לעזור, אז למה לא? אני לא מתכוון להיאבק על התפקיד אבל במידה ויהיה רוב קולות מחברי המועצה ויבחרו בי אשמח למלא את מקומו של ראש העיר".

 

ההחלטה על מחליפו של בילסקי נמצאת בידיים של 19 חברי מועצת העיר והיא הגיעה לאחר שלפני כחודש הודיע ראש העירייה זאב בילסקי כי הוא מתכנן לפרוש מתפקידו בסביבות חודש אפריל הקרוב על מנת לכהן כיו"ר מטה הדיור באוצר.  "אני מצטער שהגענו למצב כזה, שצריך ממלא מקום", אומר נדב, "הייתי שמח אם זאביק היה מסיים את הקדנציה, זה היה יותר פשוט אבל זו המציאות וצריך להתמודד איתה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר