מקום התאונה. צילום תיעוד מבצעי מד"א

מדאיג: עליה במספר הנפגעים בתאונות הדרכים ברעננה

בשנת 2017 היו 117 מעורבים בתאונות דרכים בעיר, כאשר שני בני אדם נהרגו, לעומת 108 מעורבים והרוג אחד בשנת 2016

פורסם בתאריך: 19.2.18 12:39

בשנת 2017 חלה עליה במספר המעורבים בתאונות דרכים ברעננה, כך עולה מנתונים שפרסמה עמותת אור ירוק. באותה שנה היו 117 מעורבים בתאונות דרכים בעיר, ביניהם 113 פצועים קל, שני פצועים קשה ושני הרוגים.  בשנת 2016 היו 108 מעורבים בתאונות דרכים כאשר 98 מתוכם פצועים קל, תשעה פצועים קשה והרוג אחד.

בשנת 2017 נהרגו 365 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ, הרוג בכל יום בממוצע. באותה השנה אירעו 322 תאונות דרכים קטלניות בהן נפגעו למעלה מ- 24,400 בני אדם, מתוכם מעל 2,200 באורח קשה.

עוד עולה מהנתונים כי 153 מההרוגים  בתאונות דרכים ברחבי הארץ בשנה החולפת מצאו את מותם בתאונות דרכים בתוך הערים והישובים, מדובר בעליה של 20% בהרוגים בתחום העירוני בהשוואה לשנת 2016.

 

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "בכל יום נהרג אדם במדינת ישראל בתאונת דרכים כאשר גם בשנת 2017 נרשמה עליה במספר תאונות הדרכים הקטלניות בהשוואה לשנת 2016. השבועיים האחרונים והמדממים הוכיחו לנו כי כלום לא השתנה וכל נסיעה בכביש היא סכנת חיים ממשית. האחריות הזו מוטלת לפתחו של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים והשר העומד בראשו. מדינת ישראל הולכת לאחור בכל הקשור להצלת חיי אדם בכבישים כשבמקביל מדינות אירופה מוכיחות כי ניתן להצליח במאבק הזה ולהציל חיים.  הגיע הזמן שהמשרד שאחראי על הבטיחות של כולנו ישים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים ויוביל את המאבק. במקביל, לאחר מאבק ממושך של עמותת אור ירוק נוספו בשנה האחרונה עשרות ניידות שהובילו לירידה במספר ההרוגים בכבישים הבינעירוניים, יש לאכיפה הזו השפעה מכריעה ומהותית להצלת חיי אדם ולכן המשטרה חייבת לחזק את אגף התנועה כדי להרתיע נהגים עבריינים מלסכן את החיים של כולנו בכביש".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר