ערן לוי. צילום: אפרת קופר
ערן לוי. צילום: אפרת קופר

יותר מקומות בילוי לצעירים ותגמול הולם למורים: תכירו את תנועת "חלק"

עורך הדין ותושב שכונת נווה זמר, ערן לוי, פרסם את מצע התנועה העצמאית שהקים ואיתו ירוץ למועצת העיר

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:40

ערן לוי, תושב שכונת נווה זמר הודיע לפני כחודש כי הוא מתכוון להקים רשימה עצמאית שתרוץ למועצת העיר בבחירות 2018. לוי, נשוי ואב לשלושה ילדים מתגורר ברעננה בעשור האחרון והוא עורך דין ובעל משרד חקירות מזה עשרים שנה. בעברו כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים, יו"ר ועד שכונת לב הפארק וכיום פעיל בוועד שכונת נווה זמר. השבוע הוא פרסם את המצע הפוליטי של תנועתו החדשה "חלק- חברה למען קהילה".

"אני לא מגיש את מועמדתי לראשות העיר אלא למועצה כי היא זאת שיכולה בסופו של דבר לנווט את המערכת", אומר לוי, "הקונספט של התנועה שלנו הוא לפעול למען התושבים ואת המצע הכנו יחד איתם. אנחנו מזמינים כל מי שרוצה לקחת חלק, מכל מקום ומכל מגזר לבוא להצטרף לרשימה שלנו ולהציע דברים". לוי מספר כי התנועה לא מקבלת מימון וזאת כי היא אינה מזוהה עם אף גוף או גורם פוליטי. "אנחנו מגיעים ממקום נטול אג'נדה פוליטית, אף אחד מהפעילים שלנו הוא לא גורם אינטרסנטי שמגיע כדי לקדם עיניין אישי שלו, אנחנו מגיעים ממקום נקי ושקוף לחלוטין, ממקום ערכי של לרתום לחברה".

לוי מוסיף שחלק מפעילות התנועה הוא לפעול נגד השחיתות השלטונית ולשם כך צריך להקים מנגנונים שיפחיתו את החשש לשחיתות בעיריית רעננה. "אני חוקר פרטי כבר 20 שנים, ועסקתי בעבר בחקירות גם על רשויות עירוניות. לקראת בחירות, התפקיד שלי היה למצוא את הכשלים ואת הלכלוך, אני שמגיע מהמקום הזה יודע שאני נכנס למערכת הזאת ויודע בידיוק מה לחפש ומה לתקן".

אתה לא מרגיש קצת חסר ניסיון במערכת הפוליטית?

"אני רוצה לנסות לשנות את המפה הפוליטית ברעננה, ליצור מצב שבמסגרתו כל ההחלטות שיתקבלו ענייניות, וזה לא מה שקורה לצערי. מה יקרה אם יבחר מישהו מתוך המערכת? לא יקרה כלום, הכל ישאר אותו הדבר. את הפוליטיקה תשאירו לפוליטיקה הארצית ולא למוניציפלית".

 

 

 

עיקר הנושאים במצע של תנועת "חלק" הם בתחום החינוכי, ביטחון, חזות העיר, מקומות בילוי לצעירים בעיר ועוד.

חינוך: בתחום החינוך מתכננים בתנועה לבנות מסגרת הולמת לתלמידים שמוגדרים כ"אינם מתאימים" למערכת החינוך הפורמלית. עוד הם מתכננים, לסייע למערכת החינוך בעיר ביצירת מסגרת לימוד מעשירה ומעניינת בשיטת "חשיבה יצירתית".בניית מערכת תגמול למורים אשר תעודד אותם להירתם לחזון שלהם בנושא חינוך וחיזוק ערכי המשפחה וההורות.

ארנונה: בנושא הארנונה מעוניינים בתנועה ליצור חישוב חשבון ארנונה על פי משתנים הוגנים ונכונים אשר תואמים את שכונת המגורים ו/או את מיקום העסק.

אבטחה: בנושא האבטחה מעוניינים בתנועה להקים מוקד מרכזי אשר יעניק שירות אבטחה ושיטור יחד עם עזרה ראשונה כפי שמקובל בערים במדינות מודרניות.

חזות העיר: בנושא חזות העיר התנועה תפעל להחזרת העיר לאופייה אשר זיכה אותה בתואר "הפנינה הירוקה". מלחמה ללא פשרות בגורמים מלכלכים ומזהמים ומיגורם. במקביל עידוד ותגמול ארגונים ממחזרים וירוקים.

צעירים: בנושא הצעירים התנועה תפעל להקמת מקומות בילוי זאת בכדי להקטין את ההוצאות והטורח הכרוכים בנסיעות לעיר אחרת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר