עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

חשיפה: רשימת הקרקעות והנדל"ן העסקי ברעננה, של המועמדים לראשות העירייה

בדקנו עם המועמדים לראשות העיר ועם חברי המועצה שהגישו מועמדות לתפקיד ראש העירייה הזמני איזה נדל"ן יש בבעלותם בעיר. קבלו את הרשימה

פורסם בתאריך: 4.3.18 12:29

לא מזמן התעוררה סערה לא קטנה בעקבות כתבה שפורסמה בדה מרקר ועסקה בעסקי נדל"ן וקרקעות ברעננה של קרן בילסקי, אשתו של ראש העירייה. בעקבות הסערה, ולקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו ב-30 באוקטובר השנה, שאלנו את המתמודדים על ראשות העירייה, ואת חברי המועצה שהגישו מועמדות לתפקיד ראש העירייה הזמני (לאחר שבילסקי יעזוב לטובת תפקיד יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר), על הקרקעות, המגרשים והעסקים שיש בבעלותם ובבעלות בני משפחתם מקרבה ראשונה ברעננה. אלו התשובות כפי שענו לנו המועמדים.

הכתבה המלאה שפורסמה בדה מרקר

חבר מועצת העיר חיים ברוידא: "אין בבעלותי כל נכסי נדל"ן ברעננה. כולל לבני משפחתי. יש בבעלותי דירה בבניין משותף המשמשת אותי למגורים וחצי חנות בגודל של 25 מטר (חנות השעונים שהייתה של הורי) ברחוב אחוזה שירשתי יחד עם אחי".

חיים ברוידא

חיים ברוידא

סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, עו"ד סימה פרי: "הנכסים שבבעלותי ובבעלות בעלי ברעננה הינם הבית שבו אנו מתגוררים בשכונת 2005 ברחוב האשד 8 ומגרש בן חצי דונם במושע (שותפות) בגוש 7650 חלקה 28 אשר נרכש בשנת 2002 סמוך לכביש 531. בעלי הוא סוכן ביטוח מזה עשרות בשנים".

סימה פרי. צילום דני שביט

סימה פרי. צילום דני שביט

עו"ד איתן גליק: "הייתה לי מחצית מדירה בשכונת לב הפארק, שנמכרה בימים האחרונים (רישום העברת הבעלות יתבצע בתקופה הקרובה) , דירת ירושה בת שלושה חדרים במרכז העיר שאמורה להיות מועברת לבעלותי בעתיד הקרוב (זו תהייה דירת מגורי היחידה). אין בבעלותי דירות נוספות, או שטחים מסחריים, או קרקעות בעיר, לא באופן ישיר, לא באמצעות תאגידים שאני שותף בהם, לא דרך נאמנות או בכל דרך אחרת. אין לי משפחה קרובה או רחוקה המחזיקה נכסי מקרקעין בעיר, או שיש להם זיקה כלשהי למקרקעין ברעננה, או לקבלנים או לבעלי עניין במקרקעין ברעננה".
איתן גליק

איתן גליק

חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה ברעננה, עו"ד איתן גינזבורג: "בבעלותי דירת מגורים שלי ומחצית דירה בבעלות משותפת עם אחי. אדגיש כי מתוקף תפקידי מילאתי הצהרת הון הכוללת את פירוט הנכסים כנדרש וכמובן שאני מחוייב לכללים למניעת ניגוד עניינים".
איתן גינזבורג

איתן גינזבורג

חבר המועצה צבי נדב שהגיש את מועמדותו לתפקיד ראש העיר הזמני עד לבחירות: "רעייתי ואני הננו בעלים של בית ברחוב סולד 46. הבית בנוי על כחצי דונם, אשר בבעלותנו משנות ה-70. בשנת 1993 רכשנו דירה צנועה בת 3 חדרים עבור בתנו וילדיה ברחוב החורש ברעננה. מלבד אלו אין לנו שום רכוש אחר בעיר".

צבי נדב רוסלר. צילום בית מוזה

צבי נדב רוסלר. צילום: בית מוזה

 

רחלי בן ארי סקעת שהגישה את מועמדותה לתפקיד ראשת העיר עד לבחירות: "בבעלותי דירת מגורים אחת בת חמישה חדרים. כאשר אבחר לרוץ לראשות העיר בבחירות 2018 אפעל לפי כל הכללים המחמירים החלים על נבחרי ציבור בשקיפות מלאה".

רחלי בן ארי סקעת

רחלי בן ארי סקעת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר