ניר קריסטל
ניר קריסטל

ניר קריסטל: "אני אמנע מהצבעה בישיבת המועצה"

"אני בוחר להימנע ולהישאר נאמן לעיקרון שהגדרתי, עיקרון הגורס שעדיף שראש שהעיר הזמני לא יתמודד לראשות העיר", אמר היום קריסטל שעות ספורות לפני ישיבת המועצה

פורסם בתאריך: 15.3.18 18:05

מספר שעות לפני ישיבת המועצה שתכריע מי יהיה ממלא מקומו של זאב בילסקי עד לבחירות הודיע חבר המועצה, ניר קריסטל, כי הוא לא יגיע להצבעה. "אני בוחר להימנע ולהישאר נאמן לעיקרון שהגדרתי לטובתם של תושבי העיר, עיקרון הגורס שראש שהעיר הזמני עדיף שיהיה אחד מחברי המועצה שלא מתמודד וגם לא שוקל (כמוני לדוגמא) להתמודד לראשות העיר באוקטובר", אמר קריסטל, "זאת כדי שיהיה עסוק כל כולו בענייני העיר (ולא טרוד גם בקמפיין הבחירות העצמי), כדי שידאג לעובדי העירייה, שזו תקופה לא פשוטה עבורם, וכדי שיימנע מכלכלת בחירות.
לצערי, לא כל החברים בחרו להיענות להצעה וחלק מהמתמודדים לאוקטובר הציעו עצמם גם לתפקיד הזמני וזו כמובן זכותם. הערב, ייבחר ככל הנראה איתן גינזבורג לראשות העיריה הזמני. אני מאחל לו הצלחה וגם שוחחתי איתו טלפונית כבר אתמול והצעתי את עזרתי בכל מה שיידרש בתקופת הביניים הזו לטובתה של העיר ותושביה. כפי שכבר הודעתי, סיעת "רעננים" בראשותי מתגבשת בימים אלה ולגבי החלטתי האישית על ההתמודדות לראשות העיר שאני עדיין שוקל, אעדכן אתכם בהקדם האפשרי"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר