הדמיה של פרויקט המגורים "ever green" בנווה זמר. הדמיה טרי דיזיין פרויקט ever green
הדמיה של פרויקט המגורים "ever green" בנווה זמר. הדמיה טרי דיזיין פרויקט ever green

"המדינה רוצה להראות שיש ירידה במחיר הדירות אבל ברעננה המחירים לא יורדים"

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה שמחירי הדירות ירדו ב1% אבל המתווכים רעננים מספרים שבשכונות החדשות המחירים ממש לא במגמת ירידה

פורסם בתאריך: 20.3.18 13:23

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בסוף השבוע האחרון כי חודש פברואר הוא החודש הרביעי ברציפות בו ניתן לראות ירידה במחירי הדירות בכל הארץ. מדד מחירי הדירות  לחודשים דצמבר- ינואר רשם ירידה של 1% בהשוואה לחודשים נובמבר-דצמבר. בארבעה החודשים האחרונים של שנת 2017 ירדו מחירי הדירות ב-2.1%. בחודש פברואר מדד מחירי דיור ירד ב-0.3%, לעומתו, מדד שכר דירה עלה ב-0.1%.

מתווכים ברעננה טוענים שהביקוש לדירות ברעננה ממשיך לגדול ומחירי הדירות בשכונות החדשות ממש לא בכיוון של ירידה. אבי אגרנטי, מנכ"ל "גולדנהאוס", שיווק ותיווך נכסים מספר שהוא לא מרגיש בירידה במחירי הדירות. "אני לא מרגיש את זה לצערי", הוא אומר, "ברעננה לא חל שינוי, להפך קיימת עלייה של 1-3 אחוז במחירי הדירות. אני לא מבין מאיפה הסטטיסטיקות האלה מגיעות. אני לא ראיתי דירה בשכונת 2005 שנמכרת ב2.2 מיליון שקלים, הן עדיין נמכרות ב2.4-2.5 מיליון. כשאנשים אומרים לי שהם מחפשים דירת ארבעה חדרים בשכונת 2005 המינימום היום זה 2,350,000 ומעלה. אם הייתה ירידה במחירים דירה כזו הייתה אמורה להימכר ב-2,200,000 שקלים ואין חיה כזו. לא מזמן מכרתי דירה בשכונת 2005 בכ- ב3,250,00 שקלים. זה נחמד לאנשים שלא מבינים נדל"ן, והמדינה רוצה להראות שכן יש ירידה במחירים אבל הביקוש ברעננה מטורף, והיצע תמיד היה, אז כשיש ביקוש, מחירים לא יורדים אף פעם".

גיל איצקוביץ המתמחה בתיווך נכסים, מכירה והשכרת דירות טוען לעומת זאת שכן קיימת ירידה במחירי הדירות אבל רק באזור מרכז העיר. "אני משווק פרויקטים של תמ"א בעיר והפרויקטים האלו הופכים את ההיצע של הדירות בעיר לגדול יותר מהביקוש", אומר איצקוביץ, "הביקוש תמיד קיים לאזורים במרכז העיר, אבל בגלל שנווה זמר נכנסה למשחק, יש ביקוש הרבה יותר גדול אליה. הירידה במחירי הדירות קיימת רק באזורים מסוימים, בנווה זמר אין ירידה במחירים אבל במרכז העיר, בגלל שיש הרבה דירות חדשות בפרויקטים של תמ"א, כן יש ירידה במחירים, ב10% ירידה לפחות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר