רחלי-בן-ארי-סקעת
רחלי-בן-ארי-סקעת

רחלי בן ארי סקעת: "הצבעתי נגד גינזבורג כי מה שהיה הוא שיהיה"

בן ארי סקעת אומרת היום כי חשוב לה להסביר לתושבי רעננה מדוע היא הצביעה נגד מינויו של איתן גינזבורג לראשות העיר

פורסם בתאריך: 21.3.18 08:24

12 חברי מועצה הצביעו בישיבת מועצת העיר האחרונה עבור איתן גינזוברג לתפקיד ממלא מקום ראש העירייה. המתנגדים למינויו של היו שני חברי האופוזיציה, חיים ברוידא ורחלי בן ארי סקעת שאומרת היום לצומת השרון כי מחובתה להסביר לציבור הרענני מדוע החליטה להצביע נגד.

"התנגדתי למינוי איתן גנזבורג למ"מ ראש העיר כי מה שהיה להערכתי הוא מה שיהיה. לא היה פה ניסיון אמיתי לאחד את השורות, כל מה שהיה הוא נסיון להיבחר ולשמר לעצמו את הכוח הפוליטי, כדי לקבל החלטות בחצי שנה הקרובה משיקולים פוליטים פרסונאלים של קמפיין בחירות. נבחר מ"מ שיקבל החלטות כדי לקדם את בחירתו לראשות העיר בבחירות הקרובות. ממלא מקום שנבחר מטעם ראש העיר ומאותה רשימה שלו, מן הסתם ימשיך את דרכו ואת המדיניות שלו. ברור לי שראש העיר היה מעורב בסגירת הדיל לבחירתו של גינזבורג ואם הוא לא היה מעורב, הוא לא היה נבחר".

עוד טוענת בן ארי סקעת שההתנגדות שלה נובעת בעקבות מספר מקרים בהם גינזבורג, בתפקידו כחבר מועצה ויו"ר דירקטוריון תאגיד המים, התנגד להצעות לסדר שהיא העלתה ובכך, לטענתה, פגע באינטרס התושבים.

"איתן גינזבורג מכהן כיו"ר דירקטוריון תאגיד המים ואני הגשתי בעבר הצעות לסדר בעניין כספי הציבור שנשארו כעודפים של תאגיד המים ובמקום לחזור לתושבים הועברו לעירייה", אומרת בן ארי סקעת, "ראשי הדירקטוריון ובעלי המניות של התאגיד בחרו להפיל את ההצעה ולא לאפשר לציבור לקבל את כספו בחזרה. בנוסף הגשתי הצעה לסדר על מכרז של עיריית רעננה בסך 27 מיליון שקלים על מדי מים חדשים כאשר הטכנולוגיה הזו של מדי מים הולכת בכלל לצאת מן העולם. עוד שנתיים המדים האלה לא יהיו רלוונטיים כי הטכנולוגיה מתחדשת ומעיריית רעננה קיבלתי תשובות לקוניות. גינזבורג כיו"ר הדירקטוריון יכל לבטל את המכרז הזה, הנזק של ביטול מכרז היה בטל ב60- לעומת הנזק שייגרם לקיום המכרז הזה. כל הדברים האלו ועוד בקשות ושאילתות והצעות לסדר נוספות שהוגשו והונחו על שולחן המועצה נדחו או הורדו מסדר היום. אני רואה בכך הסתרת עובדות וטיוחם, העדר שקיפות וזלזול בציבור היקר שנתן בנו את אמונו. אני מבטיחה לעמוד על המשמר ולשרת את הציבור בנאמנות ובשקיפות".

מעיריית רעננה נמסר: "הטענות שמעלה חברת המועצה נובעות ממניעים זרים, אשר אינם קשורים לנטען בכתבה. מדובר בטענות ממוחזרות אשר כבר נדונו והוכחו בעבר כלא נכונות".

כדי לקרוא על עוד חדשות ברעננה היכנסו לכאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר