השקת הקמפיין של חיים ברוידא
השקת הקמפיין של חיים ברוידא

"אין לי ספק שרעננה תזכה בראש עיר שצמח מהעם ומדבר בגובה העיניים"

מאות מתושבי העיר הגיעו היום להשקת קמפיין הבחירות לראשות העיר של חיים ברוידא

פורסם בתאריך: 23.3.18 15:01

במרפסת שבקומה ה-12 של בניין באזור התעשייה היה היום מאוד חם, דבר שלא עצר מאות מתושבי רעננה להגיע ולתמוך במועמד שלהם לראשות העירייה, חיים ברוידא. באירוע ניתן היה לשמוע גם את ג'ינגל הבחירות של ברוידא ותומכיו המסורים יכלו להנות מארטיקים שציננו את השרב הגדול ופעילויות לילדים.

אנה פוזמנטיר, מספר שתיים ברשימה של ברוידא אמרה היום: "לא היתה לי שום כוונה להכנס לפוליטיקה, למרות שהייתי פעילה מאוד בעבר בסיוע לרשימה של בילסקי. לפני כשנה  בנסיבות לא מתוכננות פגשתי את חיים ברוידא, עד אז סיפרו לי דברים רעים עליו. הבנתי שיושב מולי אדם שהוא ההפך הגמור ממה שסיפרו לי. הגון, ישר, לויאלי ואיש של עשייה. מילה של חיים זו מילה, אחד שעושה ימים כלילות למען החלש ולא רץ לספר לחברה. לבקשתו הצטרפתי לרשימה שלו ובכוונתי להמשיך ולתרום כפי שעשיתי בעבר. אין לי ספק שרעננה תזכה בראש עיר שצמח מהעם ומדבר בגובה העיניים. ברוידא הוא המקור, כמו שנאמר, 100 אחוז רעננה, וקדימה לעבודה, עד הניצחון".

חיים ברוידא אמר התרגשות באירוע: "לא ציפיתי לכל כך הרבה אנשים. דבר ראשון זה כיף ואני מתרגש. בקומה ה-12 שאנחנו נמצאים, נשקפת כל רעננה. יופי וחן נמדדים גם בפנימיות שלהם. זו מבחינתי, כראש עיריית רעננה, תהיה המשימה העליונה. לשלב בין היופי לבין הפנימיות של רעננה ולהביא לקירוב לבבות בין כל המגזרים. אני לוקח על עצמי את האחריות המלאה, עם הצוות והאנשים שלי, לעמוד ביעד הזה ויש סביבי אנשים נפלאים. בתקופה האחרונה אני נשאל כמה פעמים ביום מהי ההשקפה הדתית שלי ולאיזה מגזר אני משתייך ולכולם אני עונה: אני חיים ברוידא משתייך למפלגת רעננה, מפלגה שבה שותפים דתיים, ושאינם דתיים, מפלגה שיש בה אנשי שמאל, ימין ומרכז, ספרדים ואשכנזיים, ותיקים ועולים חדשים. באחריות אני אומר לכם, אחדות היא המתכונת הכי נכונה ליצירת הבנה ואהבת חינם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר