יקי ודמני צילום עופר וקנין
יקי ודמני צילום עופר וקנין

נכנס למירוץ: איש העסקים יקי ודמני יתמודד לראשות העיר

ודמני, איש שב"כ לשעבר, מתגורר ברעננה 36 שנה. בעברו כיהן כסמנכ"ל חברת עלית, מנכ"ל טמפו ומנכ"ל אייס ואלקטרה. לאחרונה התפטר מתפקיד מנכ"ל רשת קופיקס

פורסם בתאריך: 8.4.18 19:13

לצומת השרון נודע כי תושב העיר מזה 36 שנה, יקי ודמני, מתכונן לרוץ ברשימה עצמאית, לראשות עיריית רעננה בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018.

ודמני (65) נשוי + חמישה ילדים היה קצין בחיל השריון. במלחמת יום הכיפורים הוא שירת כמ"פ בתעלה, נפצע פעמיים, והשתחרר ב-1974. לאחר שחרורו הצטרף ודמני לשב"כ ובעקבות פרשת קו 300 הוא פרש והחל לעסוק באבטחה במסגרת חברה שהקימו פורשי שב"כ אחרים. כחלק מהתפקיד הוטל עליו לארגן את מנגנון השמירה והביטחון בחברת עלית. לאחר מכן עמד ודמני בראש חטיבת הלוגיסטיקה של החברה ובהמשך הוא מונה  לסמנכ"ל עלית וראש חטיבת המכירות בחברה. לאחר שעזב את החברה הפך ודמני למנכ"ל חברת טמפו וכשעזב מונה למנכ"ל רשת אייס קנה ובנה.  בשנה שעברה הוא מונה למנכ"ל רשת קופיקס ובתחילת החודש האחרון התפטר מתפקידו.

לפני כשבועיים, לאחר סיום ישיבת מועצת העיר האחרונה, פרסם ודמני פוסט בקבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" בו העביר ביקורת על התנהלות הישיבה. "מועצת העיר היא כמו דירקטוריון של חברה עסקית", כתב ודמני בפוסט, "חברי מועצת העיר בדומה לחברי דירקטוריון חייבים להיות במקרים מסוימים ספקנים, לשאול שאלות ולא לקבל שום דבר כמובן מאליו. האמת , יצאתי די המום מישבת המועצה ולא האמנתי שאני צופה במשהו אמיתי. אין סיכוי בעולם שכך יכולה להתנהל חברה שמגלגלת מאות מיליוני ש"ח ואחראית על עשרות אלפי תושבים".

 

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר