רחלי בן ארי סקעת, איתן גינזבורג
רחלי בן ארי סקעת, איתן גינזבורג

"אני חווה התנהגות חסרת שקיפות": חילופי דברים בין בן ארי סקעת לאיתן גינזבורג (וידאו)

רחלי בן ארי סקעת טוענת כי בישיבת המועצה היא נתקלה בהתנהגות בריונית מצד ראש העיר. "הוא ממשיך את דרך קודמו בתפקיד", היא אומרת

פורסם בתאריך: 30.4.18 08:08

בישיבת המועצה האחרונה התנהלו חילופי דברים בין ראש העירייה, איתן גינזבורג, לבין חברת המועצה מטעם האופוזיציה, רחלי בן ארי סקעת. סקעת ביקשה לדעת מדוע השאילתא שנשלחה בתאריך ה- 28.3 לא הועלתה לסדר היום וראש העיר ענה בתשובה כי הוא לא קיבל אותה.

בשאילתא ששלחה סקעת היא ביקשה לחשוף מסמכים שקשורים בהפרשים, שלטענתה, קיימים  בדו"ח הכספי של שנת 2017.  הדו"ח אושר על ידי חברי המועצה בישיבה שהתקיימה ב- 27.3, אליה נבצר מבן ארי סקעת להגיע בעקבות מחלת אימה.

"אני שלחתי את השאילתא ב-28.3 וביקשתי לקבל מסמכים שחלקם כבר נדרשו בינואר 2018 לגבי הדו"ח הכספי וההפרשים בין התקציב בפועל לבין המאזן של הרבעון האחרון של 2017", אומרת בן ארי סקעת, "בדו"ח הכספי נתקלתי בהפרשים באחוזים מטורפים, הפרשים שזועקים שמשהו פה לא תקין. בישיבת המועצה האחרונה ביקשתי לדעת למה השאילתא שלי לא עלתה לסדר היום וראש העיר, מר איתן גינזבורג, ענה לי שהוא לא קיבל אותה בזמן שכל שאר חברי המועצה אמרו במעמד הישיבה שהם קיבלו את המייל. לאחר שאיתן נבחר אני אמרתי שמה שהיה הוא שיהיה ואנחנו מרגישים שההתנהלות שלו היא כמו של קודמו בתפקיד. אני חווה התנהגות בריונית וחסרת שקיפות. זה שאני אופוזיציה לא אומר שהציבור צריך להיפגע וזה לא אומר שההצעות לסדר שלי לא ענייניות וצריך לפסול אותם על הסף".

מעיריית רעננה נמסר: "אין מדובר בשאילתה כפי שניסתה רחלי סקעת להציג גם בפנייה זו וגם במועצת העיר, אלא בבקשה לקבלת מסמכים. המסמכים הועברו לידיה. לאחר קבלת המסמכים ביקשה סקעת מסמכים נוספים. מסמכים אלו ירוכזו ויוצגו בפניה".

הישארו מחוברים לכל הסיפורים החמים ברעננה:

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר