רונית וינטראוב. צילום: תומר נויברג
רונית וינטראוב. צילום: תומר נויברג

רונית וינטראוב תתמודד על ראשות העיר רעננה

יו"ר סיעת מרצ רעננה החופשית וסגנית ראש העיר ב-12 השנים האחרונות הודיעה כי תתמודד על תפקיד ראש העיר בבחירות לראשויות המקומיות באוקטובר

פורסם בתאריך: 14.5.18 08:41

מתמודדת חדשה במרוץ לראשות העיר רעננה. הבוקר (ב') הודיעה סגנית ראש העיר ויו"ר סיעת מרצ רעננה, רונית וינטראוב, כי תתמודד על ראשות העיר בבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בחודש אוקטובר.

וינטראוב, שנמצאת כבר כעשרים שנה בפוליטיקה המקומית ומתפקדת כסגנית ראש עיריית רעננה מזה 12 שנים, משרטטת לראשונה קווים לחזונה הכולל לעיר: יצירת גשר מאחד בין כל הקהילות בעיר ושמירה על זכויותיהן לנהל אורח חיים חופשי תוך כיבוד האחר, בניית מערכות עירוניות חדשניות שישאירו את הצעירים והמשפחות הצעירות בעיר, העצמת השירותים לאוכלוסיית הגמלאים, חיזוק הנוער, הקמת מערכות תמיכה לגיל הרך בכל שכונה והפיכת רעננה לירוקה יותר.

 

וינטראוב אמרה היום: "הובלת עיר דורשת ניסיון רב והצגת קבלות על עשייה מתמשכת למען תושבי רעננה. בעבודה ציבורית אין קיצורי דרך. יתרוני המובהק נעוץ בהיכרותי המעמיקה עם הובלת העיר ובהובלת צוות עבודה פוליטי וביצועי מעולה. לאורך השנים הוכחנו עשייה מגוונת וחשובה לצד דבקות בערכים, וכשהיינו צריכים לא היססנו לוותר על הכיסא במאבק על עקרונותינו. השנה כוחנו יגדל ויצטרפו אלינו כוחות חדשים, המנוסים בפעילות קהילתית מרשימה ותשוקה עזה לתת מניסיונם למען איכות החיים שלכם". 

בבחירות האחרונות זכתה סיעת מרצ רעננה החופשית בראשות וינטראוב בחמישה מנדטים, שהם כ-27% מכלל הבוחרים בעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר