מאיה ירושלמי צילום פרטי
מאיה ירושלמי צילום פרטי

הכירו את מועדון ההטבות החדש של תושבי רעננה

מאיה ירושלמי, אשת שיווק ותושבת חדשה בעיר, הקימה מועדון הנחות והטבות חינמי לתושבים ברעננה, המפרסם עסקים מהעיר והסביבה

פורסם בתאריך: 14.5.18 18:32

בדרך כלל, כדי להיות חלק ממועדון, אנחנו נדרשים לשלם דמי חבר או להנפיק כרטיס מגנטי ולשכוח אותו בארנק. אך במועדון ההטבות של רעננה, כל מה שאתם צריכים זה כתובת בעיר וכתובת מייל. מאיה ירושלמי, תושבת טרייה ברעננה, יזמה את הקמתו של מועדון ההטבות בעיר שמיועד לפרסם בתי עסק בעיר ולמשוך לקוחות פוטנציאלים, ולהעניק ללקוחות הטבות שלא היו מקבלים באופן אחר. החברות במועדון באה לידי ביטוי בניוזלטר שמקבלים במייל מספר פעמים בחודש, הכולל בתוכו הטבות והנחות בלעדיות לחבריו. 

מאיה ירושלמי, כל העסקים במועדון נמצאים ברעננה?

"רובם ברעננה, אבל אם יש עסקים בכפר סבא שיכולים לעזור לתושבי רעננה, אני מאפשרת להם לפרסם בשל הקרבה לעיר. גם אם יש ספקים מחוץ לרעננה שנותנים שירות לתושבים בעיר, אני נותנת להם אופציה לפרסום".

 ואיך הגעת למודל הזה?

"זה משהו שנולד מצורך. אני באה מעולם השיווק והפרסום ואני גרה רק שנה ברעננה, בשכונת נווה זמר החדשה. הגעתי לשכונה וראיתי שהרבה אנשים צריכים המלצות על בתי עסק. אז עם הניסיון שיש לי במקצוע, הקמתי את המועדון הזה".

 

 והמועדון חינמי לגמרי?

"החברות במועדון היא חינמית. עסקים ברעננה מקבלים חודש ראשון במתנה לפרסם, לאחר מכן אם הם רוצים להמשיך לפרסם העלות היא סמלית וללא שום התחייבות. הם יכולים לעזוב ולהצטרף כרצונם".

 ואיך זה מתקדם?

"אנחנו עומדים על מעל 60 בתי עסק כרגע. פתחתי קבוצה זהה למועדון בפייסבוק עם בחור בשם ליאור כהן, שנקראת 'מועדון ההטבות'. ובקבוצה הזאת אני מעלה הגרלות והטבות ממש שוות. בנוסף אני מתכוונת לעשות שם פינת זרקור על עסקים ותיקים ברעננה, לתת פינה וחשיפה ללא תשלום לעסקים כאלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר