ניר קריסטל. צילום רפאל בן משה
ניר קריסטל. צילום רפאל בן משה

"ננתץ את הנת"צ": ניר קריסטל תוקף את תכנית התחבורה הציבורית

קריסטל, תקף את התוכנית להקמת נתיב תחבורה ציבורי ברחוב אחוזה ואמר: התוכנית הזו תהפוך לבכיה לדורות, מדובר בתוכנית אומללה"

פורסם בתאריך: 15.5.18 13:30

כבר כמעט שנה שנושא הנת"צ ברעננה מעורר ויכוח ציבורי ומהווה סוגיה בבחירות הקרובות. מועמד אחד שהביע השבוע עמדתו בנושא הוא ניר קריסטל.

כשנשאל קריסטל לגבי נושא הנת"צ, בראיון שנעשה לפני כשבועיים בצומת השרון, ענה: "תוכנית הנת”צ בנויה על זה שלאף אחד אין את כל הנתונים. אני אפתח את כל התכניות ולפני שיביאו את כל הנתונים אף אחד לא יפעל בנושא. בלי נתונים לא ניתן לקבל החלטות".

אך השבוע, הביע עמדה תקיפה יותר כלפי הנושא. "מיד עם הבחרי לראשות העיר, אבטל את ההחלטה האומללה להקמת נת"צ באחוזה", אמר קריסטל, "התוכנית תעמיס על כבישי רעננה ותפגע בחופש התנועה של הרעננים. אין שום הכרח וצורך לייבא את המפגע התחבורתי הזה מערים אחרות, להן הוא אולי יכול להתאים. מערך התחבורה הציבורי צריך לשרת את הרעננים לפני כל אחד אחר. תפקידי כראש העיר הבא הוא לדאוג וטפל בבעיות של הרעננים – לא של תושבי כפר סבא, או הוד השרון. הם יכולים לנסוע לת"א דרך 531 ולא דרך אחוזה".

קריסטל מוסיף כי הצוכנית הזו תהפוך לבכיה לדורות.. "איש לא ניסה להבין מה התרומה האמיתית של הנת"צ לרעננה ובוודאי שלא נבדקו חלופות ראויות", הוא אומר, "אנחנו חייבים שדרוג של מערך התחבורה הציבורית הפנים-עירונית ואפעל לשם כך, אבל הנת"צ אינו חלק מהמערך הפנימי שלנו.  אישור התוכנית הזו יהפוך לבכיה לדורות".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תחציסט

    Nimby טיפוסי
    מה אתה לא מבין שהנתצ יחבר את תושבי רעננה לכפס ולהרצליה במהירות

    אמן שמי שיבחר לך ייתקע בפקקים ולא יצליח לצאת מרעננה לעולם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר