תחנת הרכבת רעננה דרום. צילום Shinaimm
תחנת הרכבת רעננה דרום. צילום Shinaimm

שתי תחנות הרכבת ברעננה אמורות להיפתח בחצי השני של 2018

בחודשים הקרובים אמורות להתחבר למסילת השרון שתי התחנות החדשות של רעננה. בשנה הבאה: מסלול מקוצר לתל אביב

פורסם בתאריך: 22.5.18 18:47

תחנת הרכבת הוד השרון-סוקולוב תסגר במוצאי שבת, 26 במאי, ליותר מחודש, עד 30 ביוני, לצורך ביצוע עבודות לקראת פתיחת תחנות הרכבת החדשות ברעננה, האחת בשדרות ירושלים בגבול עם הרצליה (רעננה מערב) והשנייה במחלף רעננה (רעננה דרום) וחיבורן למסילת השרון. בתקופה הזאת יסיימו הרכבות את המסלול, או יתחילו אותו, בתחנת הרכבת נורדאו. בין תחנות סוקולוב ונורדאו יפעל שירות הסעות חינמי.

את הקו תכננה ובנתה חברת נתיבי ישראל, שבימים אלה מעבירה אותו לידי רכבת ישראל. ברכבת מקווים לפתוח את שתי תחנות רעננה, ולחבר אותן לקו המוביל לתל אביב דרך תחנת סוקולוב, ראש העין ופתח תקוה, בתחילת החציון השני של שנת 2018. הנסיעה מתחנות רעננה לתל אביב במסלול הזה אמורה לקחת כ-40 דקות.

בשלב השני, בשנת 2019, אמורות תחנות רעננה להתחבר גם לתחנת הרצליה ומסילות החוף, מה שיקצר את משך הנסיעה לתל אביב לכ-20 דקות

ברכבת ישראל מסרו השבוע שהחל מהשבוע הבא יתבצעו תרגילים וסימולציות על הקו, וכן נסיעות תרגול של נהגים בקטע המסילה החדש, שאליהן יוזמנו, לראשונה, גם תושבי האזור.

"רכבת השרון הינה חלק מפרויקט 531 המוגדר כפרויקט לאומי וכולל את כביש 531 ומסילות השרון שאורכן 33 קילומטר, לצד שתי תחנות נוסעים חדשות הנהנות מנגישות רבה לצירי תנועה מרכזיים: רעננה-דרום, בעומק של 14 מטרים מתחת לאדמה, ורעננה-מערב הממוקמת מתחת לכביש 531, בין רעננה להרצליה, וכוללת גשר הולכי רגל בין אולם הנוסעים לרציפים. בין שתי התחנות החדשות נחצבה מנהרה באורך של 1.8 קילומטר", נמסר מהרכבת, "לקראת הפעלת רכבת השרון, נערכה רכבת ישראל וגייסה צוותים לתחנות, הקימה מחלקת מנהרות ומוקד מנהרות, ביצעה תרגילים בשיתוף פעולה עם כוחות הביטחון ומדריכה לעבודה לפי תורת ההפעלה החדשה להפעלת תחנה שאינה בפני השטח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר