ילד. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

נער רענני זקוק לסיוע: "החלום שלו זה לחגוג בר מצווה כמו כולם"

מאי לוי, תלמידת תיכון מטרו-ווסט ומתנדבת בעמותת אות הנוער פונה לציבור הרענני בבקשה: עזרו לילד ממשפחה קשת יום להגשים את הבלתי אפשרי בשבילו ולחגוג בר מצווה כמו שאר הילדים

פורסם בתאריך: 30.7.18 16:43

כבר שלוש שנים שמאי לוי, תלמידת מטרו ווסט בת 17.5, מתנדבת בארגון אות הנוער. כחלק מההתנדבות בוחרים בני הנוער פרויקטים אישיים. השנה מאי החליטה לבחור בנער שכל חלומו הוא לחגוג בר מצווה כמו שאר הילדים. "אות הנוער היא עמותה בינלאומית ובכל שנה אנחנו בוחרים  כמה פרויקטים.  בשנה שעברה עשינו אותו דבר, נערה שבאה מהרווחה ולא היה לה כסף, הרמנו לה בת מצווה מאפס. עכשיו לקחתי את הבר מצווה הזאת על עצמי כפרויקט אישי. אני מרימה את זה מהבסיס, מהבגדים ועד האולם".

איך הגעת לנער?

"פניתי למחלקת הרווחה בעיר ושאלתי אם יש מישהו שצריך עזרה, ואז בעצם הם קישרו אותי אליו. נוצר ביני לבינו קשר שבמהלכו החלטתי שאני הולכת לחגוג לו בר מצווה, הוא אמר לי שזה החלום שלו ומגיע לו לחגוג כמו שאר הילדים. הוא לא חגג את הבר מצווה כי לא היה במשפחה שלו כסף לחגוג. הוא בא מבית עם אם חד הורית ואבא שלא היה בסביבה. הוא כבר עבר את גיל 14, וזה החלום שלו. לא אכפת לו שעברה שנה, הוא פשוט כל כך רוצה את זה, להיות כמו כל הילדים האחרים. לא היה למשפחה שלו אפילו מספיק כסף כדי להעלות אותו לתורה"

איך מתקדמים האירגונים?

"רק אתמול (א') התחלתי לחפש דברים וכבר ההיענות מדהימה. כל שנייה מישהו מתקשר או שולח הודעה. אנשים תורמים ונרתמים וזה באמת מרגש לראות את זה. אני זקוקה לאולם וכיבוד לעלייה לתורה כי בית כנסת ורב כבר יש לנו. אנחנו צריכים צלמים, הזמנות ועוגות. אם אנשים יכולים לתרום כל דבר מעצמם, בין אם זה כסף או את השירותים שלהם אנחנו נודה להם עד השמיים וחזרה. הילד הזה, החלום שלו זה לחגוג בר מצווה כמו כולם, ואנחנו יכולים להצליח להגשים לו את זה. הוא ממש מתרגש שהוא מדבר על זה".

מאי לוי צילום פרטי

מאי לוי. צילום: פרטי

לתרומות ניתן לפנות למאי בטלפון:

052-744-1095

או במייל:

[email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר