דביר סקעת צילום: עזרא לוי
דביר סקעת צילום: עזרא לוי

יותר מ-200 אלף שקלים גויסו ביום ההתרמה של קרן 'רועי לא אחסר'

דביר סקעת, מנכ"ל הקרן: "אני רוצה להודות לכל מי שפתח את הלב, נתן ותרם ביממה האחרונה, זה עושה טוב על הלב לראות תושבים בעיר עם מודעות חברתית כה גבוהה"

פורסם בתאריך: 14.9.18 14:12

קרן רועי לא אחסר גייסה אתמול, יום חמישי, מעל ל-200 אלף שקלים ביום התרמה מיוחד שקיימה. כ-350 מתנדבים מבתי הספר בעיר השתתפו ביום ההתרמה. יום ההתרמה השנתי של הקרן מתקיים כבר למעלה מעשור, ומספק לה תקציב לסייע למשפחות נזקקות בעיר.

דביר סקעת, שנכנס לתפקידו כמנכ"ל הקרן לפני כארבעה חודשים, סיכם את יום ההתרמה: "אני קודם כל רוצה להודות לעיריית רעננה על כל אגפיה ולתושבי העיר. מחמם את הלב לראות אנשים נרתמים ומגויסים לקרן 'רועי לא אחסר' – ברחוב, בבתים, בעסקים השונים ברחבי העיר, בדוכני ההתרמה לאורך רחוב אחוזה ובמיוחד בשיחות האישיות שלי עם התושבים. אני רוצה להודות לכל מי שפתח את הלב, נתן ותרם ביממה האחרונה, זה עושה טוב על הלב לראות תושבים בעיר בעלי רוח התנדבות ומודעות חברתית כה גבוהה. הפכתם את העולם למקום טוב יותר".

שלט חוצות קרן רועי לא אחסר. צלם: סטודיו אבי בורוכוב

שלט חוצות של קרן רועי לא אחסר. צלם: סטודיו אבי בורוכוב

אורן אלימלך, אחד מחברי הועד המנהל של הקרן, אמר כי לצד ההצלחה, קיימת שאיפה להגדיל את מאגר התורמים: "אנחנו מאוד שמחים על תנופת העשייה שהגיעה יחד עם מינויו של דביר סקעת למנכ"ל הקרן, בהמשך לעשור של ימי התרמה, יום ההתרמה הזה הוכתר להצלחה. לצד השמחה הגדולה שלנו מגיוס הכספים שלנו ביממה האחרונה, השאיפה שלנו היא עדיין להגדיל את מאגר התורמים וההיכרות של תושבי רעננה עם הקרן, כך שכל בן אדם שיש לו אפילו את היכולות הבסיסיות של עשרה שקלים בהוראת קבע כתרומה לקרן, יוכל לתרום ושתהיה לו נגיעה לקרן וחלק בעזרה ובסיוע. אנחנו מאמינים שבשנה החדשה אליה אנו נכנסים, נצליח לממש גם את זה".

קרן 'רועי לא אחסר' היא קרן ללא מטרות רווח שהוקמה לפני כעשרים שנה לזכר רועי חסן, שנהרג בתאונת דרכים בשירותו הצבאי, על ידי הוריו. הקרן הצליחה לגייס כ-17 מיליון ש"ח במשך 20 שנות פעילותה, אותם השקיעה בסיוע ועזרה במגוון תחומים כגון מסגרות לילדים עם צרכים מיוחדים, מימון המסע לפולין, חגיגות בר ובת מצווה למעוטי יכולת, ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר