גינזבורג ווינטראוב, קרדיט יחצ
גינזבורג ווינטראוב, קרדיט יחצ

רונית וינטראוב, ראש רשימת מרצ, הודיעה על תמיכה באיתן גינזבורג

וינטראוב קיבלה הבטחה שתמונה לסגנית ראש העירייה בשכר. יחד עם יקי ודמני והליכוד מרצ נותנת לגינזבורג רוב במועצה

פורסם בתאריך: 6.11.18 18:58

המועמדת לראשות העיר לשעבר רונית וינטראוב' העומדת בראשות סיעת מרצ, הכריזה היום בצהרים (יום רביעי) על כך שהיא תומכת באיתן גינזבורג לראשות העיר בסיבוב השני. תמיכתה של וינטראוב מגיעה לאחר הכרזות התמיכה של יקי ודמני מ'רעננה מכל הלב' ואילן כהן מ'הליכוד', ובונה לגינזבורג קואליציה אפשרית של עשרה מנדטים, רוב במועצה המכילה תשעה עשר מושבים. בתמורה לתמיכת מרצ התחייב גינזבורג למנות את וינטראוב לסגנית ראש העיר בשכר, ממלאת מקום ראש העיר ואחראית על תחום התרבות הנוער והפנאי עם הרחבת סמכויות לתחומים נוספים בניהול העיר שיוגדרו בהמשך. זאת במידה וייבחר בסיבוב השני לראשות העיר.

איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד אילן כהן. צילום תמר מלין יקי דמני צילום עזרא לוי

מצטרפת לקואליציה הקיימת. מימין: אילן כהן, איתן גינזבורג, יקי ודמני. קרדיט: נתנאל חדד, תמר מלין, עזרא לוי

"רונית וינטראוב, דור שלישי ברעננה וילידת העיר, תצטרף כשותפה בכירה בקואלציה שאקים מיד לאחר שאבחר לכהן כראש העיר ב-13 בנובמבר", אמר גינזבורג, "יחד עם רונית וסיעת מרצ נפעל, בחמש השנים הבאות, לשמירה על רעננה כעיר רב תרבותית ומכילה עבור כל תושבי העיר. נקדם תוכניות לבני הדור השלישי והרביעי לצד מדיניות שתאפשר לנו להשאיר את הדור הצעיר ברעננה. שותפות עם מרצ, הסיעה הגדולה במועצת העיר, תאפשר לנו להמשיך לפעול לשיפור איכות החיים של תושבי העיר בכל התחומים, בדגש על התרבות, הנוער, הצעירים, הגיל הרך, על יצירת פתרונות תחבורה ציבורית נגישים ולרתימת הטכנולוגיה לטובת שיפור השירות לתושבים"

"לאור תוצאות הבחירות אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לקדם את העקרונות שלנו והחזון של מרצ רעננה חופשית בעיר", נמסר מטעם מרצ, "היא בהיותנו השותפים הבכירים בקואליציה בראשותו של איתן גינזבורג. לאורך דרכנו הציבורית לא התפשרנו, ונמשיך לא להתפשר על רעננה, ואנו בטוחים כי בשותפות זו נצליח לשמור על העקרונות הללו עבור העיר".

כידוע ניר קריסטל תומך במועמדותו של חיים ברוידא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר