גינזבורג וודמני. צילום גיא ארדיטי
גינזבורג וודמני. צילום גיא ארדיטי

המחנות מתגבשים: ודמני והליכוד הולכים עם גינזבורג

איש העסקים יקי ודמני שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר, ויו"ר סיעת הליכוד אילן כהן, הודיעו על תמיכתם בגינזבורג. לפי הסיכום, מספר 2 של ודמני, ארז ברט, יכהן כסגן ראש עיר בשכר, אילן כהן יכהן כסגן ללא שכר

פורסם בתאריך: 6.11.18 10:55

אחרי שניר קריסטל הודיע כי הוא תומך בחיים ברוידא בסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית רעננה, הודיעו שתי רשימות כי הן תומכות באיתן גינזבורג. אתמול, יום שני, הכריז יקי דמני, שהתמודד בסיבוב הראשון על ראשות העירייה, כי רשימתו 'רעננה מכל הלב' תתמוך במועמד איתן גינזבורג בסיבוב השני על ראשות העיר שיתקיים ביום שלישי הבא. בין סיעתו של ודמני לסיעתו של גינזבורג סוכם, כי במידה וגינזבורג יזכה בבחירות לראשות העיר, עו"ד ארז ברט, מס' 2 של ודמני, ימונה לסגן ראש העירייה בשכר ולמספר תפקידים נוספים: ממונה על מינהל הנדסה, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה ואחראי על שירותי הדת. כמו כן על פי ההסכם, ודמני יקבל עליו את האחריות על הפיתוח העסקי של העיר, על החברות הכלכליות, על אזורי התעסוקה ועל פיתוח רחוב אחוזה בשיתוף עם הסוחרים.

ארז ברט. קרדיט - מאיה קפל

עו"ד ארז ברט צילום מאיה קפל

היום בבוקר, יום שלישי, הודיע אילן כהן מסיעת הליכוד, שזכה במנדט אחד בבחירות האחרונות, כי יתמוך גם הוא בגינזבורג. במידה וגינזבורג יזכה, יכהן אילן כהן כסגן ראש עיר ללא שכר וכמחזיק תיק חזות העיר ותיק תרבות תורנית. "הצטרפותנו לתמוך בגינזבורג נעשתה בתיאום עם יקי ודמני", אמר כהן לצומת השרון, "בשל העובדה שלא קיבלנו הצעה מהצד השני, ואנחנו רוצים לקדם את האג'נדה שלנו ולעמוד בהבטחות שנתנו לציבור. באופן טבעי תיק חזות העיר ותיק תרבות תורנית יעזרו לנו לממש הבטחותינו. אני חושב שאיתן ראש עיר ראוי, יש לו ניסיון רב בעירייה".

גינזבורג וכהן, קרדיט יח"צ

איתן גינזבורג ואילן כהן צילום יח"צ

הכרזתם של ודמני וכהן מגיעה כאמור שלושה ימים לאחר זו של ניר קריסטל, שהכריז בשישי האחרון כי יתמוך במועמד חיים ברוידא לראשות העיר. נכון לעכשיו, שלוש סיעות טרם הביעו תמיכתן במועמד כלשהו: מרצ, הרשימה הדתית המאוחדת ו-באמונה.

"יקי ודמני הוא מהאנשים הרציניים והמרשימים שהתמודדו על ראשות העיר", אמר גינזבורג אמש על הסכם התמיכה, "הוא מביא עמו רוח רעננה, קהל תומכים מרשים ותוכנית סדורה שנוכל ליישם ביחד למען תושבי העיר רעננה. התרשמתי מאוד מהעמקתו בחומר, ממחויבותו לעיר ולתושביה ואין לי ספק כי עמו ועם ארז ברט, ועם כוחות נוספים החוברים אלינו בעיר, נוכל ליישם את ההבטחות עליהן התחייבנו לציבור ולהביא רוח חדשה של שינוי".

"ישבתי עם כלל המועמדים ולא מיהרנו ללכת עם איש", אמר ודמני על ההחלטה,  "החלטנו כי נתמוך רק במי שיקבל את עיקרי מצענו ויציג בפנינו הצעה לשיתוף פעולה אמיתי לשינוי בעיר. השיח נסב על מהות ועל השינוי הנכון לרעננה ולא אחר רדיפה אחר תפקידים חסרי משמעות. מצאתי באיתן ובצוותו הבנה לעקרונות המצע אשר הצגנו לציבור והבנה עמוקה על הדרך בה צריך להוביל ולנהל עירייה במאה ה-21. אני משוכנע כי בחיבור עם איתן וצוותו, עם אנשי 'רעננה מכל הלב', אנו מציגים לתושבי העיר קואליציה איכותית, המשלבת את מיטב אנשי העיר ומציגה חיבור בין ניסיון, חדשנות, יכולת עסקית וכלכלית וידע מוניציפלי רב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילנה

    הייתי בחוג בית של יקי. עדיין מתקשה להאמין שחבר לגינזבורג. יצאת אחרון הפוליטיקאים. אכזבת. חבל.

  2. שברץ

    מצביעי ודמני בחרו בו כי הוא הראשון שהניף את דגל השינוי חשף והאשים את שלטון ביילסקי גינזבורג על שלל מחדליו. די ברור שרוב מצביעיו יצביעו בסיבוב השני ברוידא-קריסטל כמו רוב הרעננים שרוצים שינוי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר