הכלבה טרי קרדיט נטלי פוקס
הכלבה טרי קרדיט נטלי פוקס

הפנינג אימוץ גדול ברעננה: 90 כלבים וחתולים מחכים רק לכם

בואו להכניס קצת אור לביתכם בחג החנוכה הקרוב: עיריית רעננה מזמינה אתכם להפנינג ענק של אימוץ בכלביה העירונית, שם יחכו לכם עשרות כלבים וחתולים שרק מחפשים בית חם ואוהב. בואו להכיר אותם

פורסם בתאריך: 1.12.18 18:24

ביום שלישי הקרוב, תקיים עיריית רעננה בשיתוף עם הכלביה העירונית ועמותת 'חתולי רעננה', הפנינג אימוץ חגיגי בכלביה העירונית, שם למעלה מ-90 כלבים וחתולים יחכו למצוא בית חם.

ב-60 הכלבים שאותם תפגשו ביום האימוץ, מטפלים עשרות מתנדבי הכלביה לאורך כל ימות השנה. ניצן קוך, מתנדבת ומאלפת בכלביה העירונית, מספרת: "כדי שהכלביה תמשיך לפעול, יש לנו מתנדבים שמגיעים כל יום בשבוע משעה שמונה בבוקר ועד שלוש בצהריים, כדי לתחזק את המקום ולקבוע עם מאמצים פוטנציאליים. בכלביה אנחנו משקמים כלבים כדי שיוכלו למצוא בית חם ועובדים איתם על משמעת בסיסית. בגלל שאנחנו לא עושים את זה מרוכז ותמיד באים אלינו מתי שנוח, החלטנו לרכז את זה ביום הפנינג אחד גדול. הכלבים יהיו בשגרה שלהם, ואנשים יוכלו לראות אותם במצב הטבעי שלהם ולא ביום אימוץ רגיל בו הכלבים קשורים ליד המתנדב ונמצאים קצת בסטרס".

 

המתנדבת ניצן קוך והכלבה קלרה. קרדיט: נטלי פוקס

המתנדבת ניצן קוך והכלבה קלרה. צילום נטלי פוקס

הכלבה טרי קרדיט נטלי פוקס

הכלבה שנדי צילום נטלי פוקס

הכלבה פיונה צילום נטלי פוקס

הכלבה פיונה צילום נטלי פוקס

הכלבה טרי קרדיט נטלי פוקס

הכלבה טרי צילום נטלי פוקס

בנוסף לכלבים, כשלושים חתולים שנמצאים בחתוליה הצמודה לכלביה יחפשו גם הם בית. יונית גבע, מנכ"לית עמותת חתולי רעננה, קוראת לכם לצרף חבר חדש למשפחה לקראת החג:"בואו לעשות גם לחיות נס חנוכה ולהביא אותם לבית חדש, חם ואוהב. אנחנו גם מזמינים אנשים לראות את הכלביה ואת החתוליה ולראות שבעלי החיים נמצאים בתנאים מעולים ולא בכלובים"

החתול מומו מחפש בית קרדיט: עמותת חתולי רעננה

החתול מומו מחפש בית צילום עמותת חתולי רעננה

החתול דנדון מחפש בית. צילום עמותת חתולי רעננה

במסגרת ההפנינג, כל משפחה שתאמץ כלב תקבל רצועה וקולר מתנה. ההפנינג יתקיים ביום שלישי הקרוב (04/12), משעה 08:00 בבוקר ועד 18:00 בערב בכלביה העירונית, השוכנת בדרך כפר נחמן 2.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר