מימין: אילן כהן, רחלי בן ארי סקעת. צילומים תמר מלין, פרטי
מימין: אילן כהן, רחלי בן ארי סקעת. צילומים תמר מלין, פרטי

אילן כהן ורחלי בן ארי סקעת ממשיכים להתקוטט. כהן טוען: אדיח אותה מראשות הסניף

יו"ר סיעת הליכוד אילן כהן טוען כי רחלי בן ארי סקעת צפויה לעזוב את תפקידה כיו"ר סניף הליכוד, בשל כוונתה לרוץ בפריימריז של הליכוד, ואם לא, ידיח אותה. בן ארי סקעת: "אני מציעה לאילן שימלא את החובה הציבורית שלו"

פורסם בתאריך: 11.12.18 10:37

מלחמת הפנים בליכוד נמשכת: חבר המועצה אילן כהן, שנבחר ביוני האחרון לכהן כיו"ר סיעת הליכוד וסיעתו זכתה במנדט אחד בבחירות האחרונות, טוען כי רחלי בן ארי סקעת, יו"ר סניף הליכוד שצפויה להמשיך לכהן בתפקיד עד 2020, תפרוש לפני סוף הקדנציה שלה.

כהן טוען כי קיימים שני תרחישים, בהם לדבריו לא תמשיך בן ארי סקעת עד סוף כהונתה: הראשון הוא שהיא תרוץ בפריימריז לליכוד ותיאלץ לפרוש, ואם זה לא יקרה, הוא לדבריו אסף את חתימותיהם של רוב חברי מועצת הליכוד ויפעל להקדים את הבחירות לתפקיד יו"ר הסניף כדי להדיח אותה מתפקידה.

"יש לי רוב של חתימות חברי מועצת הליכוד במטרה להדיח אותה מהסניף", טוען כהן, "רוב חברי הליכוד במועצת הסניף של רעננה מתנגדים למהלכים שלה. היא רוצה לרוץ לכנסת במישור החוף. היא חושבת שהיא תשתמש בסניף כמקום אישי שלה לצבור מוניטין לקראת הבחירות לכנסת. זה לא מקובל עליי ועל רוב חברי מועצת הליכוד. היא לא תסיים את הקדנציה שלה".

למרות דבריו של כהן, על פי עו"ד אבי הלוי, היועץ המשפטי של הליכוד, לא יוקדמו הבחירות לראשות הסניף אלא אם מדובר במקרה יוצא דופן. כמו כן, טוען הלוי כי גם אם תבחר בן ארי סקעת לרוץ לפריימריז, לא תחויב לפרוש מתפקידה כיו"ר סניף הליכוד.

הקרע בין סניף הליכוד בראשות בן ארי סקעת לסיעת הליכוד בראשות כהן בלט במיוחד ביום ראשון כאשר באירוע הדלקת נרות בסניף הליכוד, נכחו יו"ר הסניף רחלי בן ארי סקעת, ראש העיר חיים ברוידא וחברי הכנסת מהליכוד יהודה גליק ומיקי זוהר, אך חבר המועצה ויו"ר הסיעה אילן כהן לא הגיע.

אירוע הדלקת נרות בסניף הליכוד. מימין: ח"כ יהודה גליק, ראש העיר חיים ברוידא, יו"ר סניף הליכוד רחלי בן ארי סקעת, ח"כ מיקי זוהר. צילום באדיבות רחלי בן ארי סקעת

בתגובה לדבריו של אילן כהן, אמרה רחלי בן ארי סקעת לצומת השרון: "אני מציעה לאילן שימלא את החובה הציבורית שלו לשרת את הציבור. ולהיות נאמן לדרך. מעבר לכך היה אירוע הדלקת נרות מרשים, הציבור אמר את דברו והגיעו תושבים וחברי ליכוד רבים להביע את נאמנותם לדרך ולחגוג את חג החנוכה עם חברי כנסת וראש העיר מר חיים ברוידא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר