נתנאל פילבר, באדיבות המשפחה
נתנאל פלבר, באדיבות המשפחה

החייל הפצוע נתנאל פלבר החל לנשום בכוחות עצמו

מדובר בשיפור קל במצבו של פלבר, שנפצע קשה בפיגוע בגבעת אסף, אך למרות זאת מצבו קשה מאוד ועדיין נשקפת סכנה לחייו

פורסם בתאריך: 23.12.18 10:47

שיפור קל במצבו של החייל תושב רעננה, נתנאל פלבר, שנפצע קשה לפני כשבוע וחצי בפיגוע הרצחני בצומת הכניסה לגבעת אסף שבבנימין: פלבר החל בסוף השבוע האחרון לנשום בכוחות עצמו. למרות זאת, מצבו ממשיך להיות קשה ועדיין נשקפת סכנה לחייו. פלבר נפצע בראשו בפיגוע כתוצאה מירי, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם נותח. בבתי כנסת רבים ברעננה נערכו תפילות לשלומו.

זירת הפיגוע. צילום אמיל סלמן

גם שר החינוך ותושב רעננה, נפתלי בנט, קרא לציבור להתפלל לשלומו של נתנאל בשבת האחרונה, לאחר שביקר אותו בבית החולים. בנט כתב בדף הפייסבוק שלו:

"שבת למען נתנאל
בשבת הקרובה כולנו, כל עם ישראל, חילונים ודתיים, נתפלל למען החייל הפצוע אנוש נתנאל פלבר שנלחם על חייו.
הוריו, ג׳ו וג׳ודי פלבר, עלו לישראל מארה״ב עם ילדיהם דניאל, עדינה ונתנאל בגלל הציונות.
משפחה ציונית אידיאליסטית מקסימה עם מבטא אמריקאי. המצב של נתנאל קשה מאד בשל פציעת ראש חמורה.
הרופאים מטפלים אך האמת היא שבפגיעה מעין זו, הם מאד מוגבלים. אז הנה הבקשה של ההורים:
בשבת הקרובה, בואו כולנו, כל עם ישראל, חילונים, דתיים וחרדים, נתפלל כאיש אחד למען נתנאל.
מילה על נתנאל: הוא צעיר שמח (החיוך בתמונה הוא קבוע אצלו), עם לב ענק, שבמשך 4 שנים רצוף, בכל שבת, טרח ללכת לבית אבות כדי להתפלל ולחזק את הזקנים.
רק עוזר לכולם תמיד ועושה טוב.
עכשיו תורנו להשתדל עבורו.
אז הנה:
בשבת הקרובה כל אחד יתפלל למען נתנאל אילן בן שיינע ציפורה.
שהקב״ה ירפאו ויחלימו".

נפתלי בנט צילום: דודו בכר

קורא לציבור להתפלל לשלומו של נתנאל. נפתלי בנט צילום: דודו בכר

משפחתו של פלבר משתייכת לקהילה הדתית הלאומית "נתיבות", אשר מתפללת בבית הכנסת שנמצא באוניברסיטה הפתוחה ברחוב רבוצקי. מטעם משפחתו של נתנאל נמסר: "״אנו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של בננו היקר נתנאל אילן בן שיינא ציפורה. אנו רוצים גם בהזדמנות זאת להודות לכולם על הדאגה, האהבה והתמיכה בימים קשים אלה. נתנאל תמיד חזר הביתה עם חיוך שהאיר את הבית. כמו כן, אנו שולחים את תנחומינו למשפחות מור-יוסף וכהן על נפילת בניהם, חבריו של נתנאל, ומתפללים להחלמתו של החייל הנוסף שנפצע״.

הרב דוד פוקס, ממקימי עמותת 'נצח יהודה' שמלווה את חיילי הגדוד הדתי-חרדי בעל אותו השם במהלך שירותם הצבאי, מכיר את נתנאל באופן אישי. "פגשתי את נתנאל הרבה", סיפר השבוע הרב פוקס לצומת השרון, "אני נמצא בבסיס, בהדרכות, פוגש את החיילים. נתנאל התגייס באוגוסט 18', לפני ארבעה חודשים. הוא בחור מאוד איכותי. לוחם עם מוטיביציה גבוהה מאוד, גם מבחינה רוחנית, כל הזמן בשיעורים, בתפילות. הוא מאוד אהוב על ידי חבריו. אני עכשיו מגיע לבית החולים ומתכוון לפגוש את המשפחה. אני פונה לציבור שיתפללו לשלומו של נתנאל. הוא במצב קשה".

בפיגוע נהרגו שני חיילי צה"ל מהגדוד של פלבר, גדוד "נצח יהודה" בחטיבת כפיר. שמות ההרוגים הם סמ"ר יובל מור יוסף ז"ל מאשקלון, וסמל יוסי כהן ז"ל מירושלים. בפיגוע נפצעה קשה אזרחית שהייתה במקום. הפיגוע התבצע על ידי חוליית מחבלים בטרמפיאדה בצומת גבעת אסף שבין בית אל לעפרה שבבנימין. הלוחמים שנפגעו, היו חיילים אשר אבטחו את הטרמפיאדה ונורו מטווח קצר. כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים במצוד אחר חוליית המחבלים, שנמלטה מהמקום.

הדסה עין כרם צילום אורנה איתמר

הדסה עין כרם צילום אורנה איתמר

מבית החולים נמסר כי פלבר עבר ניתוח מורכב בו השתתף צוות מומחים בנוירוכירורגיה ובכירורגיה פלסטית. כמו כן נמסר כי מצבו מוסיף להיות קשה מאוד, ועדיין נשקפת סכנה לחייו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ה' ישלח לו רפואה שלימה. אדם רציני משכמו ומעלה. זכיתי ללמדו בתיכון ע'ש רועי קליין. מעולם לא ראיתיו כועס. מתנדב תמיד, חיוך מלא אור ושמחה. אני מאמין שהוא יתגבר ויחלים.הקב'ה לא עוזב אף אחד ובטח לא את נתנאל.יהי רצון.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר