לורן עייאש צילום יאיר גרזון, אריה פרידמן, אלי אלוש צילום יאיר גרזון
לורן עייאש צילום יאיר גרזון, אריה פרידמן, אלי אלוש צילום יאיר גרזון

האם המו"מ הקואליציוני מתעכב בגלל מחלוקת פנימית ברשימה הדתית?

על פי מספר מקורבים לרשימה הדתית המאוחדת, יש עיכוב במו"מ הקואליציוני בגלל אי הסכמה על חלוקת התפקידים בתוך הרשימה הדתית. אחד המקורבים: "יש שם בלאגן". לורן עייאש: "יש לנו ויכוחים, אבל לא נגיע לפיצול"

פורסם בתאריך: 24.12.18 12:56

מספר מקורות המקורבים לרשימה הדתית המאוחדת מדווחים, כי העיכוב במו"מ לבניית קואליציה טמון במחלוקות פנימיות גדולות ברשימה הדתית המאוחדת. על פי המידע שהגיע לצומת השרון ממקורבים לרשימה ולשולחן המשא ומתן, טרם גובשה הסכמה עקרונית בין חברי הרשימה, על כיצד יחולקו ביניהם התפקידים שהובטחו במו"מ הקואליציוני. אמנם ראש העירייה חיים ברוידא וחברי הרשימה המאוחדת טרם חשפו רשמית איזה תפקידים הובטחו לרשימה במסגרת בניית הקואליציה, אך נרמז מספר פעמים מצד חברי הרשימה הדתית כי הובטח תפקיד סגן ראש עיר בשכר.

"יש בלאגן בסיעה", אמר גורם המקורב לרשימה הדתית, "בגלל מה שקרה עם דרורה ולורן עייאש, מאזן הכוחות התהפך. פתאום אלי אלוש ולורן עייאש עושים שרירים לאריה פרידמן. הם לא סגורים בינם לבין עצמם על מי יקבל איזה תפקיד ומתי. יש שם בלאגן. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה"

"הדתיים מסוכסכים ביניהם", טוען גורם המעורה במשא ומתן, "אין להם בעיה מול חיים ברוידא ומה שהוא מבטיח. יש להם בעיה בינם לבין עצמם. הם הלכו לרב פרץ כדי למצוא פתרון. הם לא יכולים להסכים בינם לבין עצמם מי יכהן מתי ובאיזה תפקיד, אז בגלל זה הם לא חותמים על ההסכם".

למרות זאת, גורם ברשימה הדתית מבקש להפריך את הטענות, לפחות חלקית: "יש הסכמים פנימיים, ויש משא ומתן פנימי בין חברי הרשימה. אמנם עוד לא הוסכם מי יקבל את תפקיד הסגן בשכר, אך יש עוד גורמים מלבדנו שנוקטים במלחמה פסיכולוגית ובדיסאינפורמציה. זה לא נכון שהרשימה מעכבת את המו"מ. מי שאומר את זה, משקר. אנחנו לא מעכבים שום דבר. יש מו"מ בינינו לבין צוות ראש העיר".

"אנחנו ביחד, היינו ביחד בשביל הבחירות ואנחנו ביחד גם אחרי הבחירות", אמר בתגובה חבר הסיעה לורן עייאש, "אנחנו מאוחדים ונשארים מאוחדים. אין לנו שום פיצול ושום אינטרס לפצל אותנו. יש לנו ויכוחים, נכון, כמו בכל משפחה יש ויכוחים. לא נגיע לפיצול, אנחנו ביחד. קיבלנו תפקידים ועכשיו אנחנו מחלקים אותם. הגענו להסכמה בינינו. אנחנו מחכים לסיים את המשא ומתן עם ראש העיר, פשוט לצערי יש הרבה אחרים שלא שייכים לרשימה שלנו, גורמים מרשימות אחרות שיש להם אינטרס שיהיה ריב ומחלוקת בינינו. אבל אנחנו נשארים מאוחדים ונהיה מאוחדים עד הסוף, וככה זה יהיה".

תגובות מחברי 'הרשימה הדתית המאוחדת', אלי אלוש ואריה פרידמן יובאו כשיתקבלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר