חיים ברוידא בלשכתו צילום לירן שמש
חיים ברוידא בלשכתו צילום לירן שמש

עשרות מתושבי נווה זמר יצאו כנגד דבריו של ברוידא: "אנחנו לא קומץ"

מה שעורר את זעם תושבי השכונה, היה פוסט של ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו, בו התייחס למאבק השכונתי וכתב כי "לא יועילו גם תכתיבים ולחצים בידי מקבץ של בודדים". עשרות מתושבי השכונה הגיבו בזעם

פורסם בתאריך: 3.3.19 18:58

פוסט שכתב אמש ראש עיריית רעננה, בעמוד הפייסבוק שלו, עורר את זעמם של תושבים רבים בשכונת נווה זמר. הפוסט עצמו, הוא סיכום שבוע שברוידא מפרסם מידי מוצ"ש מאז שנכנס לתפקיד, כאשר הפעם בחר ברוידא להתייחס גם למאבק תושבי זמר וכינה אותו "לחצים בידי מקבץ של בודדים".

"פחות משלושה חודשים בתפקיד. כחודשיים בלבד בפעילות עם קואליציה וכניסת מנכ"ל חדש לעיר, וישנם כבר מי שסימנו יעד להעמיד אותי במבחן מההיבט הפוליטי והציבורי כאחד", כתב ברוידא בעמוד הפייסבוק שלו, "לא יועילו גם תכתיבים ולחצים בידי מקבץ של בודדים, המייצרים כבר חודש שלם דרמה מדומה במדיה האלקטרונית באמצעות פוסטים, "הפגנות" והחתמת עצומות, תוך פגיעה על לא עוול בתדמית של שכונת מגורים חדשה, המצויה בהליך פיתוח מואץ. זאת בעת שאנו עמלים כדי להאיץ עוד יותר את פיתוחה. אנו קשובים, אנו בודקים בקפדנות את תלונות התושבים אם יש כאלו, ונעשה ככל שיידרש על מנת להקל, יחד עם התנאים ההכרחיים שאנו מבינים מתוך הסתכלות מערכתית", כתב ראש העירייה.

עשרות מתושבי השכונה הגיבו לדבריו של ברוידא בזעם. לטענתם, הוא מנסה להפוך את המאבק שלהם לפוליטי, ומתייחס אליהם כ"קומץ" במקום כמאות תושבים המוחים על מצבם.

"רק ראש עיר שהוא פוליטיקאי ישן וחסר מחשבה יצירתית שאין לו באמת פתרונות והוא מסתמך על יועצים שיעשו עבורו את העבודה יכול לקחת את המאבק הזה ולהפוך אותו לפוליטי", אמר שחר אריאל, מראשי המאבק, "אז זהו, שזה לא מאבק פוליטי וזה לא מאבק של קומץ – זה מאבק של 4,500 אנשים שסובלים מידי יום מהזנחה שהיא כבר על גבול הפושעת. לקרוא להם קומץ, ולהתייחס לכאב בביטול – זה לא מה שהייתי מצפה מראש עיר. כן הייתי מצפה שיהיה קשוב ויקיים דיאלוג עם התושבים בשכונה עם כל כך הרבה בעיות באופן רציף".

שחר אריאל

"זה מאבק של 4,500 אנשים שסובלים מידי יום מהזנחה שהיא כבר על גבול הפושעת" שחר אריאל

"אין פה מאבק נגד ראש העיר. זה שאחד ממנהיגי המחאה הריץ את מרצ לראשות העיר לא הופך את זה לפוליטי", אומר ניב לוי, תושב נוסף בשכונה, "ביקשנו לפני הבחירות להקים מינהלת לנווה זמר. לא הגיוני מה שקורה אצלנו. יש שבילים בשכונה שלוקח שנה שלמה לבנות. אנחנו חוזרים על הדרישה שלנו – לבוא ולבדוק את שיטת החישוב של הארנונה. לא יכול להיות שעל דירת 130 מטר משלמים ארנונה של 260 מטר. מה, אי אפשר לבדוק את זה אפילו? המצב כל כך גרוע ברעננה? אי אפשר לשלם משכורות לעובדים? למה בערים אחרות כמו הוד השרון יש פתרונות וברעננה אין? אותי מאוד מכעיס שבישיבת המועצה ראש העיר והגזבר לגלגו על התוספת – 20 שקל בחודשיים. אז קודם כל זה 80 שקל בחודשיים, שמצטברים למאות שקלים בשנה וזה כסף. כסף שאפשר להשקיע אותם בהמון דברים אחרים".

בצעד מחאתי נוסף, בתגובה לדבריו של ברוידא, החליפו עשרות תושבים את תמונת הפרופיל שלהם לתמונת פרופיל מיוחדת הנושאת מסגרת עם הכיתוב – "גם אני חלק ממאבק תושבי נווה זמר".

בהמשך המחאה, התושבים מתכננים להפגין בספורטק בשכונה, ב-15 למרץ.

תמונת הפרופיל של ניב לוי, תושב נווה זמר. צילום פרטי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אור

    ראש עיר שחשף את פרצופו האמיתי. רק עוד בובה על חוט.
    נווה זמר נראית כמו מחנה פליטים ואילו הארנונה כמו בסביון.
    בושה לראש העיר שכותב בכזו התנשאות ושחצנות, במקום להפנות אוזן קשבת לתושבי השכונה שחלקם הגדול הצביעו לו ממש לפני כמה חודשים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר