סימפונט רעננה באדיבות סימפונט רעננה
סימפונט רעננה באדיבות סימפונט רעננה

שלמה ארצי או עידן רייכל? אתם בוחרים, הסימפונט יבצע

אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה מזמין אתכם לבחור ולקבוע את השירים שינוגנו על ידי הסימפונט במופע מיוחד שיתקיים ברחבת יד לבנים, לציון 97 שנים לעיר

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:50

אגף התרבות והפנאי בעיריית רעננה, יצא אתמול בקול קורא לתושבי העיר לבחור את שירי הקונצרט שיתקיים בעיר לרגל חגיגות ה-97 של רעננה.

בקונצרט, שיתקיים ב-7 באפריל ברחבת יד לבנים, יארחו תזמורת סימפונט רעננה וסולניה את האמן קובי אפללו, כשעל הבמה יבוצעו כ-15 שירים שתושבי רעננה יבחרו מתוך 40 קלאסיקות עבריות. בין השירים ניתן למצוא את "כלים שלובים" של גידי גוב, "ממעמקים" של עידן רייכל, "יותר מזה אנחנו לא צריכים" של שלמה ארצי, ועוד רבים נוספים.

"חלק מהיעדים שהצבתי לאגף התרבות בעירייה זה להנגיש את התרבות לתושבים ולערב אותם במה שאנחנו מפיקים להם במהלך השנה", אמר איתן גינזבורג, ראש אגף תרבות ופנאי לצומת השרון, "הרעיון היה שבמקום שאנשים פשוט יבואו לקונצרט, הם יוכלו להיות מעורבים ביצירת תכני הקונצרט. לכן הזמנו את הציבור לבוא ולבחור את השירים שהם היו רוצים לשמוע. בצורה כזו אנחנו משתפים ומייצרים מעורבות קהילתית בתכנים שהקהל צורך, ומערבים אותם בתהליך הפקת האירוע. כך הם יבואו לשמוע דברים שהם ביקשו לשמוע"

איך 40 השירים שמוצעים לבחירה נבחרו?

"בחרנו שירים שנחשבים לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית, גם חדשים וגם נוסטלגים עשינו זאת בתהליך גיבוש בעזרת צוות מקצועי שכלל אנשי תרבות ומוזיקה, בין אם ראש מחלקת התרבות בעירייה או נציג תזמורת הסימפונט"

רוצים להשתתף ולהשפיע? הצביעו כאן ובחרו את השירים אותם תרצו לשמוע בקונצרט. ההצבעה בתהליך בחירת השירים תיסגר ב-12 למרץ

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר