חברי הקבוצה
חברי הקבוצה

המחאה נגד הנת"צ מתגברת: מתוכננת הפגנה נוספת

חברי המאבק נגד תוכנית הנת"צ החליטו על דרכי פעולה המתוכננים לשבועות הקרובים. אחת מהפעולות, הפגנה של יותר מ-500 איש

פורסם בתאריך: 28.6.17 19:13

אתמול (יום שלישי 27/6/17) התקיימה פגישה של מטה המאבק "אחוזה זו רעננה" המוביל את המאבק נגד הנת"צ. בפגישה דנו על דרכי הפעולה וההתקדמות המאבק לשלב הבא. העומדים בראש הקבוצה, עומר אבניאלי וליאורה כהן ,החליטו על הרחבת הצוות המוביל של המאבק על מנת לאפשר את הרחבת מעגלי הפעילות. בנוסף הקבוצה מתחילה לבדוק את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניהם למקרה שלא יצליחו להניע את העירייה לשנות את התוכנית הקיימת, ואת זה הם מתכוונים לעשות באמצעות מאמץ משותף לגיוס משאבים מהציבור לצורך מימון ההליכים המשפטיים.

עמר אבניאלי

עמר אבניאלי

 

עוד החליטה הקבוצה לפעול להרחבת מעגל המתנגדים גם מעבר לפלטפורמות בהן הם פועלים כיום ברשת החברתית, על מנת להביא את המידע אודות מפגעי הנת"צ הצפויים. כמו כן, בימים אלו הקבוצה פונה לנציגי ציבור שונים, ביניהם חברי מועצה, על מנת להניע אותם לדרוש מהעירייה לפעול לשקיפות מלאה ולשתף את התושבים בקביעת עתידה של העיר אך בעיקר על מנת להבהיר כי התושבים אינם רואים בעין יפה את התעלמות המועצה מהציבור.

עוד הוחלט בפגישה, לקיים הפגנה נוספת מול בית העירייה כאשר המטרה היא שתהיה השתתפות של יותר מ-500 תושבים. ההפגנה מתוכננת להתקיים במהלך השבועות הקרובים, תאריך סופי יפורסם על ידי הקבוצה בסמוך למועד ההפגנה. "אנחנו מתכוונים להרחיב עוד את המאבק", אומר אבניאלי, "התושבים מבינים שזה מאבק מוצדק. כל דרך פעולה שאנחנו נוקטים בה אנחנו דואגים לתאם אם כולם ולראות שזה מקובל על כולם. הקבוצה שלנו באופן מוצהר מנותקת מכל קשרים פוליטיים. אנחנו לא הולכים להמליך אף אחד ולא הולכים לערוף ראשים של אף אחד. אנחנו לא נלחמים בעירייה אנחנו נלחמים בפרויקט ובתוצאות שלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר