פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה
פארק רעננה ממעוף הציפור צילום אגף הנדסה

שבילים, הצללות, מזרקות וריקודים: כל החידושים בפארק רעננה

רחבת האגם בפארק חודשה ותשמש לריקודי עם ולמחולות. גם ההצללות חודשו. שני שבילים חדשים יאפשרו נגישות חופשית לכל מגרשי הספורט בפארק

פורסם בתאריך: 22.4.19 15:10

אחרי שנים רבות בהן לא השתנה, עובר פארק רעננה שינויים ושדרוגים. ראש העירייה, חיים ברוידא, סיפר על כך בסיכום השבועי בדף הפייסבוק שלו. ברוידא סיפר כי צוות ההיגוי לשדרוג הפארק התכנס זה מכבר והחל לגבש תוכנית פעולה בחשיבה על חדשנות, תרבות פנאי וטיפוח מקיף.

כזכור, בצומת השרון ביקשנו מהתושבים לספר מה היו רוצים לראות בפארק, ואת ההצעות של התושבים הבאנו בכתבה מיוחדת.
ברוידא עדכן כי העירייה סיימה לחדש את רחבת האגם שתשמש לריקודי עם ומחולות. "אני שמח לבשר כי בימים אלו סיימנו לחדש את רחבת האגם שתשמש בקרוב לריקודי עם ולמחולות,, כתב ראש העירייה. עוד הוא עדכן: "לקראת האביב והחג, הוחזרו ההצללות לפארק חברים ולמתקני המשחק בספורט. השקענו בניקיון, תחזוקה וקישוט הפארק.
כחלק ממערך ההנגשה בפארק, הקמנו שביל חדש המחבר את הדרך המרכזית למגרשי הכדורסל. בשבוע הבא ייבנה שביל נוסף שיחבר בין המגרשים, כך שתתאפשר נגישות חופשית לכל מגרשי הספורט בפארק".

ברוידא הדגיש: "אני גאה לומר כי מיושמת הנחיה שלי לפעול בכוח אדם מקרב עובדי העירייה כך שהעבודות יתבצעו מתוך העירייה, באמצעות עובדי הפארק, וללא קבלנים חיצונים. בחול המועד נחנוך את המזרקות בספורטק לעונה זו, והן יופעלו בין השעות 10:00- 20:00. אני מזמין את הציבור לבקר וליהנות מההתחדשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר