עו"ד קובי אלנבוגן. צילום: יח"צ
עו"ד קובי אלנבוגן. צילום: יח"צ

עו"ד קובי אלנבוגן מונה למנהל אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים בעיריית רעננה

בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל האסטרטגיה בחברת טכנולוגיה פיננסית, וקודם לכן שימש יועץ בכיר בתחום הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי וכיועץ לשר הפנים ושר התקשורת גלעד ארדן

פורסם בתאריך: 13.5.19 08:36

עיריית רעננה הודיעה על זכייתו במכרז של עו"ד קובי אלנבוגן למשרת מנהל אגף הסברה, אסטרטגיה ופרויקטים. לאלנבוגן, תושב רעננה, ניסיון בתחום הייעוץ אסטרטגי, המשפטי, ובתחומי ההסברה והרגולציה. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל האסטרטגיה בחברת טכנולוגיה פיננסית, וקודם לכן שימש יועץ בכיר בתחום הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי וכיועץ לשר הפנים ושר התקשורת גלעד ארדן.

במסגרת תפקידו, יהיה אלנבוגן אחראי על גיבוש, התווית והובלת מדיניות העירייה בתחומי ההסברה, האסטרטגיה והפרויקטים ובכלל זה על הגדרת מטרות האגף, תכנונן והפיקוח על ביצוען. אלנבוגן יוביל בניית מערך תכנון אסטרטגי רב תחומי של העיר בהלימה עם נתונים קיימים ותחזיות דמוגרפיות, ויעסוק בייזום וריכוז פרויקטים חוצי ארגון. עוד ייכללו בתחומי אחריותו, קידום מערך פיתוח תכנוני כלכלי ועסקי במרחב המקומי, מתן ייעוץ אסטרטגי להנהלת הרשות, בניית תכניות אב בתיאום עם אגפי העירייה השונים ומענה לפניות הציבור.

"בחרתי לעזוב את השוק הפרטי ולשוב למגזר הציבורי כי יש בדבר ערך מוסף חשוב ומשמעותי, שלא קיים באף תפקיד אחר", אמר עו"ד אלנבוגן לאחר פרסום המינוי, "אני יליד רעננה ותושב העיר, אני מגדל כאן את ילדיי ומוקיר את הזכות שנפלה בחלקי להיות שותף לעשייה כה משמעותית ולקחת חלק במימוש חזונו ותוכניותו של ראש העיר, חיים ברוידא. אעמיד לרשות התפקיד, את כל הניסיון והידע שצברתי במהלך השנים, את כל האנרגיות והמרץ הנדרש. זה אתגר עצום ואני מודה על האמון שניתן בי".

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, הגיב על המינוי: "אני שמח ומברך על מינויו של עו"ד קובי אלנבוגן למנהל אגף ההסברה האסטרטגיה והפרויקטים בעירייה, ומאחל לו הצלחה בתפקיד המאתגר ורב החשיבות. קובי נמצא ראוי לתפקיד מבין מועמדים רבים, לאור ניסיונו הרב במגוון תחומי עשייה במגזר הציבורי והפרטי, ולנוכח היכרותו המעמיקה עם הזירה המוניציפאלית. אני בטוח שכישוריו הרבים, יכולותיו הגבוהות וניסיונו עתיר השנים של קובי, יובילו את העירייה להצלחות, ויצמיחו יוזמות חדשניות ובנייתו של מערך אסטרטגי רב תחומי שיצעיד את רעננה קדימה כעיר מובילה ואיכותית בישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר