איציק אפרים ז"ל
איציק אפרים ז"ל

"איבדנו חבר יקר": נפטר תושב העיר, איציק אפרים, שלקה בליבו בזמן נהיגה

לאחר שלקה בליבו, התנגש רכבו של אפרים באוטובוס ומשם פונה לבית החולים בילינסון. היום בבוקר הוא נפטר והותיר אחריו אישה וילד

פורסם בתאריך: 2.7.17 19:53

ביום שלישי האחרון (27.6) תושב העיר, איציק אפרים בן ה-60, לקה בליבו במהלך נהיגה ופגע באוטובוס ברחוב אחוזה פינת ז'בוטינסקי. פאראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לאפרים טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים בילינסון. אתמול (2.7) בבוקר נפטר אפרים והותיר אחריו אישה, שדרנית ועורכת הרדיו אורלי יניב, וילד. הלוויתו של אפרים תערך היום (3.7) בשעה 17:45 בבית העלמין בכפר נחמן.

איציק אפרים ז"ל

איציק אפרים ז"ל

חברו של אפרים, חבר מועצת העיר, חיים ברוידא, סיפר היום: "איציק היה איש של נתינה. גם כאשר תרם או העניק לנזקקים או לאנשים במצוקה, דרש והתמיד שלא ידעו מי עומד מאחורי התרומה. הוא ראה בזה מעשה חסד של איש נטול אגו וכבוד עצמי. מי שפגש באיציק יכול היה להתרשם תחילה חיצונית ממימדי גופו הענק. מהגובה והקרחת הבוהקת שטיפח. אפילו מראה קצת מאיים. אבל כל זה התמסמס בשניות. ברגע שהחיוך המזמין שלו שטף את כל פניו. הקול הרך, החיבוק החם והצחוק המתגלגל שהפך לסמל המסחרי שלו. אי אפשר היה שלא להרגיש חיבה אליו. איציק הגיע לרעננה עם הוריו מהרצליה והצטרף אלינו לכיתה ב', לתוך חבורה של ילדים מגובשים, שלא תמיד היו פתוחים לצרף אחרים, אבל איציק ידע איך להתברג. הוא קנה את עולמו בילדות כשחקן כדורסל. את הקפיצה הגדולה בחייו עשה כאשר התגייס למשטרה והצטיין בכל תפקידיו. אחרי שפרש לעשות לביתו, הוכיח שיש לו גם יכולות להרים עסק משגשג של חברה לאבטחה וחקירות.  לאחרונה התלונן שהוא לא בקו הבריאות. גם באוזני הוא אמר את זה. אבל אתה מתבונן באיש הגדול הזה, עם כל המאסה של השרירים ולא יכול להאמין שמישהו יכול לו. בטח לא להעלות על הדעת שהמוות שלו נמצא מעבר לפינה. איבדנו חבר יקר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר