איתן גינזבורג. צילום פרטי
איתן גינזבורג. צילום פרטי

אושר פרויקט נוסף של פינוי-בינוי ברעננה

90 דירות אושרו על ידי הועדה המקומית ברעננה בראשות עו"ד איתן גינזבורג במתחם ז'בוטינסקי

פורסם בתאריך: 4.7.17 19:46

הועדה המקומית לתכנון ובנייה ברעננה, בראשותו של עו"ד איתן גינזבורג, אישרה הריסת שני מבנים ישנים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, ובמקומם יקומו ארבעה בניינים חדשים במסגרת פרויקט פינוי-בינוי במסלול תמ"א 38. פרויקט זה מצוי בצמידות למתחם ברנדיס שהיה הפרויקט הראשון שקיבל לפני כחצי שנה אישור להיתר בנייה. מדובר בפרויקט השלישי בעיר שאושר לקבלת היתר בנייה, במסגרת תכנית לפינוי-בינוי, לאחר פרויקט ברנדיס ופרויקט ויצמן שאושר השבוע להריסה.

נכון להיום ניצבים במקום, ששטחו למעלה מ- 3.2 דונם, שני מבנים עם 36 יחידות דיור, שבנויים כבנייני רכבת הסובלים מליקויים תחזוקתיים ומצויים במצב רעוע. במקום הבניינים שיהרסו, יוקמו ארבעה בנייני מגורים בני שמונה קומות עם 90 דירות, מעל שתי קומות תת קרקעיות משותפות המיועדות למרתפי חניה וכן מחסנים דירתיים.

על פי התכנית, תמהיל הדירות בפרויקט יהיה מגוון ויכלול דירות בגדלים שונים, בהם שלושה עד חמישה חדרים בגדלים שונים.

עו"ד איתן גינזבורג, יו"ר הועדה לתכנון ובנייה רעננה: "רעננה עוברת תהליך משמעותי של פיתוח כשלצד הקמת שכונות חדשות אנו מקדמים התחדשות עירונית, בעיקר בחלקים הותיקים של העיר. באמצעות פרויקטים של תמ"א 38 ופינוי-בינוי אנו מאפשרים לתושבי רעננה, הגרים בלב העיר ובשכונות שנבנו לפני שנים, לשפר את איכות חייהם ולהינות מדירות ובניינים משודרגים. התחדשות עירונית תורמת גם לחידוש פני העיר והגדלת מלאי הדירות ברעננה, תוך יצירת תמהיל מגוון של יחידות דיור בגדלים שונים המתאימות לסוגי אוכלוסיה שונים. כל הפיתוח בעיר נעשה בהתאם למדיניות תכנונית מושכלת ומוקפדת התואמת לתכנית המתאר החדשה של רעננה, שהציבה את ההתחדשות העירונית כאחד האתגרים הגדולים בתחומה, שתאפשר גם לצעירים למצוא דירה המתאימה לצרכיהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר