המשכן העירוני למוזיקה. צילום עזרא לוי
המשכן העירוני למוזיקה. צילום עזרא לוי

החלה ההרשמה לעונת המנויים החדשה של המשכן למוזיקה ואמנויות

המשכן יציע למנויים סדרות מיוחדות למבוגרים, נוער וילדים. כנסו לרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 6.7.17 08:14

בימים אלו נפתחת ההרשמה לעונת המנויים לשנת 2017-2018 וגם השנה ייהנו מנויי המשכן משלל סדרות איכות עם מיטב המופעים, הצגות, קונצרטים ערבי זמר ועוד לקהלי יעד מגוונים בכל הגילאים.

בעונה הקרובה צפויים המנויים ליהנות מסדרות מגוונות בתחומי עניין ודעת שונים:
הסדרה על המקומות הקסומים בעולם, מציעה ערב המשלב הרצאה ומופע מוזיקלי על מקומות קסומים בעולם, ביניהם, שבדיה, ספרד, פולין, יוון וניו יורק.

הזמרים שלומי שבן, מירי מסיקה, נורית גלרון ושלמה גרוניך יתארחו בעונה השלישית של הסדרה "פסקול ישראלי עם יואב קוטנר", בה מארח קוטנר את גדולי המוזיקאים והזמרים בארץ לשיחה ומוזיקה טובה.

סדרת הצגות מוזיקליות מבית תיאטרון היידישפיל עם השירים של התרבות היידית ושירים מבית אמא.

"המיטב" סדרת התאטרון של המשכן עם הצגות סאטירות ובעיקר על הצגות מהחיים ועל החיים, מתאטרון הבימה, החאן, צוותא ועוד.

בסימן חגיגות 70 שנה למדינת ישראל יארחו האחים אסנר בסדרת ערבי הזמר שלהם דמויות מפתח בזמר הישראלי, ביניהם, דן אלמגור, צמד רעים , דרור קרן , מיקי קם, מירי אלוני ואופירה גלוסקא ועוד.

האחים אסנר. צילום משה שי

האחים אסנר. צילום משה שי

סדרת קונצרטים ווקאליים של "האנסמבל הקולי הישראלי" עם מוזיקה מסקנדינביה, מחווה ללאונרד ברנשטיין לכבוד 100 שנים להולדתו, ברהמס, פוצ'יני בתכנית עשירה ומגוונת עם אורחים מהארץ ומחו"ל.

המשכן יארח, זו השנה השנייה, את כלת פרס ישראל-התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד לסדרת קונצרטים.

גם עבור קהל הילדים צפויה עונה מעשירה, עם סדרת הצגות וקונצרטים לילדים החל מגילאי הגן ולכל המשפחה. בין היתר יוצעו הצגות לקטנטנים לגילאי 4-2 מהסיפורים המוכרים והאהובים ביותר: "שמוליק קיפוד", "זהבה ושלושת הדובים", "איילת מטיילת" ועוד.

סדרת הצגות איכות לגילאי גן – ג' המשלבת הצגות, מופעים וקונצרטים של מיטב התאטראות והתזמורות בארץ, ביניהם, תאטרון אורנה פורת, תאטרון הקיבוץ, תזמורת סימפונט רעננה ועוד.

בשבת בבוקר ייהנו המנויים מפעילות לכל המשפחה עם מופעים והצגות לזמן איכות משפחתי ואיכותי בהם המופעים "ענן על מקל", "הגשם של סבא אהרון", "פסנתר הזמן" ועוד.

סדרות המנויים מוצעות בהנחה לגמלאים, וועדי עובדים, סטודנטים ועוד. לרוכשים מנוי ניתנת הטבה 1+1 חינם למבחר מופעים מרפרטואר המשכן. בהתאם לתקנון, ניתנות הנחות לרוכשים מספר מנויים, כמו כן זכאים המנויים להטבות שונות, ומוזמנים ליהנות משורת תערוכות מתחלפות לאורך השנה.
פרטים מלאים ניתן לקבל באתר המשכן www.mishkanraanana.com , או בטלפון – 09-7464036 / 8864*

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר