אוטובוס של מטרופולין צילום עינב רימון
אוטובוס של מטרופולין צילום עינב רימון

תושבת העיר נגד חברת מטרופולין

נהג קו 47 של חברת מטרופולין שהסיע את תושבת העיר ואמה, בת ה-72, לבית הקברות בקרית שאול החליט לסתות מהמסלול והשתיים נאלצו ללכת לבית הקברות ברגל. "אני דורשת התנצלות אישית בפני אמא שלי מחברת מטרופולין", היא אומרת

פורסם בתאריך: 9.5.17 17:21

 

ביום הזיכרון האחרון עלתה תושבת העיר, ליהי לוין, על קו 47 של חברת מטרופולין יחד עם אמה בת ה-72 בכדי לנסוע לבית העלמין קרית שאול ולפקוד את קברו של דודה. לאחר שעלו השתיים על האוטובוס ביררה לוין מול הנהג שהוא אכן עוצר בתחנה המבוקשת והוא אישר. "כשהגענו לסוף רחוב סוקולוב ברמת השרון עמדנו ברמזור אדום והנהג עמד ליד נהג אוטובוס נוסף", מספרת לוין, "הם פתחו את הדלתות והחלו לדבר ביניהם האם להמשיך ישר או לפנות ימינה. הנהג השני אמר שהוא יפנה ימינה ואז גם הנהג שלנו אמר שהוא פונה. אמרתי לו שהוא לא יכול לשנות את הנתיב באמצע הדרך. הוא אמר לי שיש פקק ואמרתי שהוא לא יכול להחליט על דעת עצמו, יש לאוטובוס מסלול והכבישים לא חסומים. היו שם עוד אנשים שאמרו לו שהם גם צריכים להגיע לקרית שאול. ואז הוא אמר שהוא ימשיך ישר. הוא באמת המשיך ישר, רק אחרי שהוא פנה הוא אמר שהוא לא עומד בפקק ופנה ימינה במקום שאסור לכיוון איילון ולא היה איך להסתובב. ירדנו ליד הצומת של הכפר הירוק והלכתי ברגל עם אמא שלי משם עד לקרית שאול. אמא שלי אישה מבוגרת והיא הייתה עם צלע שבורה. מיד כשירדנו מהאוטובוס התקשרתי לחברת מטרופולין כמה פעמים והם פשוט ניתקו לי בפנים. בסוף ענו לי ואמרו שרק תוך ארבעה ימים אקבל תשובה. אחרי ארבעה ימים חזרה אלי פקידה ואמרה לי שהם קיבלו את התלונה ומעבירים אותה הלאה. לא טרחו להתנצל לא לעשות משהו בנידון, אפילו לא טרחו שמנהל יתקשר. אני דורשת התנצלות אישית בפני אמא שלי מחברת מטרופולין ומהנהג שלה".

מחברת מטרופולין נמסר: "לאחר בירור עולה כי הכביש המוביל לבית העלמין קרית שאול וכן כבישי גישה נוספים נחסמו באמצע היום לאור העומס הרב ביום הזיכרון. הנהג הסביר לנוסעת את סיבת השינוי, יחד עם זאת יזומן לבירור נוסף על מנת לוודא כי פעל ברגישות המצופה ביום מיוחד זה ולפי כל הנהלים".

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר