אילוסטרציה מיטת בית חולים. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
אילוסטרציה מיטת בית חולים. צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

הוריה של בת השבע שמאושפזת בבית לוינשטיין: "אנו זקוקים לתרומות של ארוחות"

הורים לילדה בת שבע שמאושפזת בבית לוינשטיין, עזבו את עבודתם כדי לעמוד לצד בתם 24 שעות ביממה. עכשיו הם מבקשים עזרה

פורסם בתאריך: 17.7.17 12:23

בימים אלו מאושפזת בבית לוינשטיין מאושפזת ילדה בת שבע שחולה בסרטן. לצד מיטתה נמצאים הוריה שעזבו את עבודתם בעקבות מחלתה של בתם היחידה והם עוטפים אותה  24 שעות ביממה. את ארוחות הצהריים קונים שני ההורים במסעדות מחוץ לבית החולים, שכן אין להם זמן ומקום לבשל בו. ועכשיו, הם מבקשים את עזרת הציבור.

שרונה אריאל, מתנדבת ב"עמותת חיים" הכירה את המשפחה במסגרת עבודתה בעמותה והחליטה לעזור להם למצוא פתרון. אתמול (16.7) היא פרסמה פוסט הפייסבוק בו קראה לתושבי רעננה לעזור בארוחות צהריים להוריה של הילדה.

בית לוינשטיין. צילום: שרון בוקוב

בית לוינשטיין. צילום: שרון בוקוב

"אני מכירה את הילדה כבר תקופה ארוכה", מספרת אריאל, "יש לה גידול בראש, היא עברה ניתוח והיא צריכה שיקום. אחת לחודש היא עוברת טיפולי כימותרפיה בבית חולים איכילוב ובשאר הימים היא נמצאת בשיקום בלוינשטיין. הוריה של הילדה עזבו את עבודתם בעקבות מחלתה והם נמצאים איתה כל היום. את ארוחות הצהריים שלהם הם קונים בחוץ ומוציאים על זה הרבה כסף. אני החלטתי לעזור להם ולגייס תרומות של ארוחות. מאז אתמול יש המון פניות של תושבי רעננה שמוכנים להביא להורים ארוחות ואני קוראת לכל מי שמעוניין להמשיך ולתרום. יש לציין שההורים הם דתיים שמורי כשרות- רבנות".

'"עמותת חיים" בה מתנדבת אריאל פועלת למען ילדים חולי סרטן במטרה לשפר את איכות חייהם. העמותה פועלת למען הילדים ובני משפחותיהם בכל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, והינה חלק מהמערך האונקולוגי במחלקות. העמותה מנוהלת על ידי ועד מנהל מתנדב וכל חברי העמותה עושים עבודתם בהתנדבות מלאה וללא כל שכר.

כל מי שיכול לעזור למשפחה מוזמן לפנות לשרונה אריאל בטלפון: 052-6662098

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר