קניון רננים. צילום עזרא לוי
קניון רננים. צילום עזרא לוי

החניון ברננים נפתח ב-10:00 והתושבים מתלוננים על פקקי ענק ובעיות בכניסה

הנהלת קניון רננים החליטה לפתוח את החניון בעשר בבוקר במקום בשמונה, והתושבים מתלוננים על פקקים ועימותים עם מאבטחי הקניון

פורסם בתאריך: 19.7.17 10:57

תושבי העיר מתלוננים כי שינוי שעות פתיחת החניון המערבי של קניון רננים גורם לפקקים סביב איזור הקניון. בנוסף לעומד שנוצר בכביש מספר תושבים מספרים כי נוצרים לא מעט חילופי דברים עם מאבטחי הקניון בכניסה לחניון.

כזכור, מיום ראשון (9.7) הנהלת הקניון החליטה לשנות את שעות הפתיחה של החניון המערבי משעה 08:00 לשעה 10:00. הסיבה לשינוי נבעה מרצון של הנהלת הקניון לשמור מקומות חניה ללקוחות הקניון מאחר ורוב המקומות בחניון המערבי נתפסים מוקדם בבוקר על ידי עובדי המשרדים הסמוכים. הנהלת הקניון כן מאפשרת כניסה משעה 08:00 רק ללוקחות השופרסל ושטיפת המכוניות.  "אני הגעתי לחניון בחמישה לעשר והיה שם פקק מטורף", מספרת תושבת העיר שהגיעה לשטיפת מכוניות, "ראיתי שגם לפני הייתה מישהי שהתווכחה עם המאבטח והוא לא נתן לה להיכנס. אחרי שהיא נסעה כי לא נתנו לה להיכנס אמרתי לו שאני בדרך לשטיפת המכוניות והוא התחיל להתווכח איתי ולא נתן לי להיכנס. אני יודעת שהרבה אנשים התלוננו כי הם באו לשטיפת המכוניות וסיפרו שרצו לבוא אליהם ולא נתנו להם להיכנס".

תושבת נוספת שעובדת בסמוך לקניון אומרת כי ההחלטה על שינוי שעות הפתיחה שגויה ורק יוצרת בעיות לכולם. "למרות שהם הבטיחו הם לא נתנו לי להיכנס לא לשטיפת מכוניות ולא לסופר. היום כבר הבנתי שאנשים מהשטיפת מכוניות התלוננו ולכן נותנים להיכנס. רק הקניון יפסיד מזה כי הרי כשאני מחנה אני גם עושה בקניון את כל הקניות שלי. היום כשאני כבר לא חונה שם, אני לא אכנס לקניון במיוחד כדי לעשות קניות, זה לא נוח לי. כל החנויות ייפגעו מזה וחבל, זו סתם החלטה מטופשת".

מקניון רננים נמסר: "השינוי שנעשה לאחרונה בשעות פתיחת החניון הינו לרווחת לקוחות הקניון ולטובת תושבי העיר. שתי כניסות, מרחוב החרושת והמלאכה, פעילות מדי יום החל מהשעה 7:30 כאשר אנו עוקבים אחר התנועה ומתגברים את מערך הבידוק בהתאמה. מבדיקתנו עם רננית, שטיפת המכוניות, עולה שלקוחותיהם זוכים לשירות זהה לזה שקדם לשינוי. באשר לעובדים בסביבת הקניון, אלה ממשיכים לחנות במגדל החנייה המקורה, הנגיש והנוח, וזאת ללא תשלום".

 

 

בברכה,

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר