צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בעקבות העתירה לבג"צ: רשימת אתרי התמ"א בהם נמצאו ליקויי בטיחות ברעננה

לאחר שנמצאו 159 ליקויי בטיחות ב-21 אתרי תמ"א 38 בעיר הגישה אוריה עמרני, עתירה לבג"צ שבעקבותיה פרסם המשרד את הרשימה המלאה של אתרי הבנייה

פורסם בתאריך: 21.7.17 09:01

לפני כשבועיים סיפרנו כאן כי תושבת העיר, אוריה עמרני,  עתרה לבג"צ, ביחד עם ארגון "קו לעובד" לאחר שמשרד העבודה והרווחה סירב לפרסם את אתרי הבנייה ברעננה בהם נמצאו ליקויי בטיחות במסגרת עבודות תמ"א 38. ביום שלישי השבוע (18.7) נענה משרד העבודה והותיר לפרסום את אתרי הבנייה ואת רשימת הליקווים שנמצאו בהם.

כזכור, לפני כחודש פרסמנו כי משרד העבודה והרווחה ערך פשיטה של פקחי בטיחות בפרויקטים של תמ"א 38 ברעננה. במהלך הפשיטה נמצאו 153 ליקויי בטיחות שונים ב-21 אתרי תמ"א 38 בעיר. כשבועיים לאחר שנערכה הפשיטה פנתה עמרני למשרד העבודה והרווחה בבקשה לפרסם את המקומות בהם נמצאו הליקויים ואלו סרבו. לאחר מכן פנתה עמרני לארגון "קו לעובד" וביחד הם הגישו עתירה לבג"צ שבעקבותיו, כאמור, פרסם משרד העבודה את הליקויים.

רשימת אתרי הבנייה והליקויים מתוך המסמך שפרסם משרד העבודה:

רשימת אתרי הבנייה והליקויים מתוך המסמך שפרסם משרד העבודה ושלח לקו לעובד

רשימת אתרי הבנייה והליקויים מתוך המסמך שפרסם משרד העבודה ושלח לקו לעובד

אזרחים צריכים לעמוד כל הזמן על המשמר", אמרה עמרני לאחר פרסום הרשימה, "להיכנס למקום שהמדינה הייתה צריכה לבצע את לשון החוק ולהכריח אותה לאכוף את החוקים שהיא עצמה חוקקה.  חוקים חשובים שמטרתם שמירה על חיי אדם באשר הוא אדם.  אני מצידי, כתושבת העיר, ואזרחית המדינה אמשיך לעקוב אחרי הנעשה בעיר, ואם יש צורך  נפעל בכל הכלים העומדים כדי לשמור על זכויותינו".

אוריה עמרני. צילום עזרא לוי

אוריה עמרני. צילום עזרא לוי

 

 

 

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר