הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן
הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן

תרשמו: ביום חמישי הקרוב הפגנה נוספת נגד הנת"צ

עמר אבניאלי וליאורה כהן, מראשי המאבק נגד תוכנית הנת"צ, מתכננים הפגנה שתתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 17:30 מול בניין העירייה

פורסם בתאריך: 25.7.17 19:18

ביום חמישי הקרוב מתכננים, עמר אבניאלי וליאורה כהן, מובילי המאבק נגד תוכנית הנת"צ ברחוב אחוזה, הפגנה מול בניין העירייה בשעה 17:30. זו תהיה ההפגנה השנייה שמארגנים חברי המאבק לאחר שלפני כחודש הם הפגינו יחד עם עוד כמאה מתושבי העיר.

חברי הקבוצה

חברי הקבוצה

כהן ואבניאלי שלחו בשבוע שעבר מכתבים לראש העירייה, זאב בילסקי וסגניתו, סימה פרי, בבקשה לקבל תשובות לשאלות שיש למספר לא מצומצם של תושבי העיר על התוכנית אך טרם קיבלו תגובה. "אנחנו מתכננים להתחיל במחאה יותר ממוצמת אבל פעילה ועקבית", אומר היום, אבניאלי, "אנחנו קוראים לאנשים להשתתף אבל בונים על מספר מצומצם של אנשים שאכפת להם ויחד איתם נפעל בהפגנה קבועה אחת לשבועיים. המטרה היא להגיע לכמה שיותר תושבים גם מחוץ לרשתות החברתיות ולהעביר את המסר. אנחנו רוצים תשובות על התכנית הנת"צ. בעיריית רעננה לא יושבים אנשים טיפשים או חובבנים ואם הם הגיעו לחתימה על חוזה כזה זה אומר שהם בדקו ואישרו את כל הפרטים ואנחנו מבקשים תשובות. יש לי הערכה גדולה לעיריית רעננה ויש לי ציפיות גבוהות ממנה. במהלך ההפגנה אנחנו מתכננים להסביר לכל מי שיעבור וירצה לשמוע ולשאול על מה אנחנו מוחים. אנחנו עובדים לפי כלל פשוט, חוקי, מכבד ומכובד. אם מישהו יפעל בניגוד לחוק אנחנו נרחיק אותו, אבל בהחלט ננסה להעביר את המסר לציבור ולהרחיב את הידיעה לגבי הפרויקט הזה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר