שירת מרפסות בשכונת נווה זמר. צילום פרטי

שירת מה נשתנה במרפסות, ארוחת חג לשוטרים: כך חגגו ברעננה את ליל הסדר בצל הקורונה. צפו בסרטונים

מאות תושבים יצאו ברעננה למרפסות, ושרו יחד את שירי חג הפסח. וגם: משפחת קגן לא נתנה לשוטרים לחגוג את ליל הסדר בלי ארוחה ביתית

פורסם בתאריך: 9.4.20 19:36

מאות תושבים יצאו למרפסות בתיהם אמש (רביעי) והשתתפו ביוזמה הארצית, במסגרתה שרו יחד את שירי חג הפסח. את היוזמה קיימו באזורים רבים ברחבי העיר: בשכונות המזרחיות, בשכונת נווה זמר הצפונית ואף במרכז העיר, ברחוב בר אילן. מדובר ביוזמה שמטרתה להקל על בדידותם של אלה שהעבירו את ליל הסדר לבד, כמו מבודדי בית וקשישים, שזכתה לתמיכה רבה ברחבי הארץ, כאשר תושבים בערים רבות אימצו אותה, יצאו למרפסות בתיהם אתמול בשעה 20:30 ושרו יחד "מה נשתנה".

"היה מאוד מרגש", אומרת הילה נלגס, דיירת רחוב בר אילן, "אנחנו והשכן מעלינו התחלנו לשיר, ופתאום כולם יצאו החוצה, גם השכנים של הבניין וגם של הבניינים ליד וממול. כולם התלהבו מהרעיון, וזה עשה הרגשה כאילו החג לא היה באמת מצומצם אלה כולם היו יחד. סבתא שלי גם גרה ברחוב וכמובן הייתה לבד בדירה ושמעה הכל, וזה עשה לה הרגשה טובה וגם לנו, לדעת שהיא שומעת את כולם וחווה בכל זאת סוג של חג".

ויש גם תושבים שבעת החג ביקשו לדאוג לאחרים: בני משפחת קגן יצאו אמש מביתם, במטרה להביא לשוטרים ששהו מחוץ לביתם אוכל חם וביתי, ופינוקים נוספים. "הענקנו לשוטרים אוכל, מתוקים ושתייה", אומרת עינת קגן, "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר