הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן
הפגנה נגד הנת"צ. צילום: מירב זיגלמן

מבטיחים ומקיימים: מחאה נוספת של מטה המאבק בנת"צ

מחר (שישי) תיערך משמרת מחאה של פעילים במטה המאבק נגד תוכנית הנת"צ באחוזה. הפעילים יעמדו בצומת הרחובות חנקין ואחוזה ויערכו הסברה על סיכוני התוכנית

פורסם בתאריך: 3.8.17 14:21

כפי שהבטיחו פעילי המאבק נגד תוכנית הנת"צ באחוזה, הם מתכננים להתייצב מחר, בשעה 10:00 בפינת הרחובות אחוזה וחנקין כדי להמשיך את המחאה נגד התוכנית. עמר אבניאלי וליאורה כהן, העומדים בראש המאבק החליטו שלאחר שלהפגנה הגדולה שהם קיימו לפני יותר מחודש לא הגיעו מספיק אנשים הם ינקטו בצורה שונה ושמבוע שעבר החלו לקיים מחאות מצומצמות אך עקביות וקבועות. להפגנה מחר לא מצפים כהן ואבניאלי ליותר מ10-25 איש שיעמדו ברחוב עם שלטים ויסבירו לעוברים והשבים את חסרונות התוכנית. "אנחנו מתכוונים להתפרס כל פעם במקום אחר בעיר", אומר אבניאלי, "אנשים לא מודעים לכך שהמהלך הזה רק יפגע בתחבורה הציבורית ברעננה. אנחנו מנסים בכל צורה שהיא להביא זאת למודעות הציבור. הרבה אנשים שאנחנו מדברים איתם בכלל לא שמעו על הפרויקט".

אתה חושב שמחאות מהסוג הזה מקדמות את המטרה שלכם?

"אנחנו עוד לא יודעים להגיד באופן חד משמעי אם זה עוזר או לא. בסך הכל עשינו מחאה אחת מהסוג הזה. זה תהליך של לנסות לעורר את הציבור. אני יכול להגיד שקיבלתי פניות אישיות למייל  מאנשים שנחשפו לזה ברחוב בשבוע שעבר וביקשו לקבל חומר גם באנגלית וגם בעברית כדי להצטרף למחאה. להגיד אם זה אפקטיבי ברמה מספקת אני עוד לא יודע מכיוון שאנחנו רק בתחילת הדרך. אני לא יכול להבטיח שהמחאות האלה יהיו יעילות אבל אנחנו מאוד מקווים שכן, כרגע זה עדין נראה מבטיח, עוד פעמיים שלוש נדע אם זה באמת תורם או לא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר