התאונה במחלף בן גוריון בכביש 531
התאונה במחלף בן גוריון בכביש 531

נתיבי ישראל אמרו שאין ליקויים במחלף בן גוריון ומספר שעות לאחר מכן אירעה במקום תאונה

ניר קריסטל התריע בפני נתיבי ישראל על האיזור המסוכן וקיבל תגובה בה נאמר כי המקום נבדק ואין בו שום ליקוי. ואז אירעה בו תאונה נוספת

פורסם בתאריך: 10.8.17 10:20

לפני כחודש שלח חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, מכתבים לראש העירייה ולחברת נתיבי ישראל בהם התריע על הסכנה הקיימת במחלף בן גוריון בכביש 531. ביום שלישי האחרון  קיבל קריסטל תגובה מנתיבי ישראל שם נאמר לו כי המקום נבדק ולא נמצאה בו כל בעיה.

כזכור, לפני כחודש שלח קריסטל מכתב לראש העירייה ומנכ"ל נתיבי ישראל בנוגע למחלף המדובר. את המכתב שלח בעקבות  מספר תאונות דרכים שאירעו במקום בעבר, כשהאחרונה קרתה מספר ימים לפני פנייתו. במכתב התגובה שקיבל מנתיבי ישראל נכתב: "לאור פנייתך, בוצע סיור במקום והתייעצויות של דרגי המקצוע הבכירים ביותר הכוללים את מהנדס התנועה הראשי של החברה ויועץ תנועה מומחה המשמש בקר הנדסי בתחום התנועה פרויקט 531. עם סיום בחינת הנושא על ידי המומחים תתקבל החלטה מקצועית לפיה תפעל החברה. באשר לנושא הרמזורים במחלף רחוב ירושלים עם כביש 531 ,בוצעו מספר בדיקות שונות וחוזרות במקום אשר לא העלו כל ליקוי בזמני הפינוי. יתכן ומקור הבעיה בתופעת "גניבת אור אדום", נושא שהפתרון לו אכיפתי, על כן מומלץ לפנות אל משטרת ישראל בנדון".

ניר קריסטל

ניר קריסטל

לאחר קבלת התגובה שלח קריסטל אתמול (ד') מייל נוסף לראש העירייה, מנכ"לית העיריה, מנכ"לית משרד התחבורה ומנכ"ל נתיבי ישראל בו ציין כי: "כמה שעות לאחר שקיבלתי את תשובתכם, שוב אירעה תאונה בדיוק באותו המקום על גשר בן-גוריון וכביש 531, בדיוק באותה הנקודה הבעייתית שתיארתי במכתביי הקודמים. כמו כן, דרש קריסטל "לסגור מיידית את האפשרות של הפניה שמאלה, על הגשר, לבאים מכביש 531 מכיוון מזרח ועולים למחלף בן-גוריון ופונים שמאלה לצורך ביצוע חזרה בהמשך לכביש 531 לכיוון מזרח".

את פנייתו סיכם חבר המועצה בדברים: "צר לי שאני לא  Politically Correct אך המשך המצב הקיים על הגשר, וסכנת החיים היומיומית האורבת לפתחם של תושבי רעננה, יחייבו אותנו התושבים, לנקוט באופן עצמאי צעדים מעשיים חד צדדיים ולסגור את אותו מקטע מסוכן".

מעיריית רעננה נמסר: "כביש 531 הינו כביש ארצי, נמצא באחריותה של חברת "נתיבי ישראל", והיא היחידה המוסמכת לבצע בו שינויים. מיום פתיחת הכביש עוקבת העירייה אחר הדברים ומזה זמן פנתה לחברה ונמצאת איתה בקשר שוטף, בדרישה לשפר את הבטיחות במחלף. העירייה ממשיכה לפעול מול חברת נתיבי ישראל עד להסדרת הנושא ופתרון הבעיה הבטיחותית. בנוסף, צוותי יחידת התנועה בעיר מבצעים במקום אכיפה יזומה של חוקי התעבורה, על מנת לצמצם את עבירות התנועה במקום, במטרה לשמור על שלומם ובטיחותם של המשתמשים בכביש".

תגובת נתיבי ישראל תובא כאן כשיתקבלו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב רעננה

    פוליטקאי קטן, שמחפש את הכותרת. הבעייה היא בנהג, פשוט לא יודעים לנהוג!
    אין קשר לליקויים בכביש (שאכן לא קיימים), האם ניר קריסטל הוא מהנדס? מהיכן ההנחה? ואין קשר למהירות הנהיגה, פשוט – אין תרבות נהיגה בישראל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר