עיריית רעננה צילום עזרא לוי
עיריית רעננה צילום עזרא לוי

שני מכרזים נסגרו מבלי שנבחר/ה דובר/ת עירייה, מכרז נוסף יצא לדרך

בעירייה ממשיכים לחפש מחליף/ה לסיוון ברשי בהט שהודיעה על עזיבתה. אנשים שניגשו לשני המכרזים הראשונים קיבלו את ההודעה הבא: "לאחר ראיונות שקיימה ועדת הבחינה, החליטה הוועדה לסגור את המכרז ללא בחירת מועמד/ת"

פורסם בתאריך: 29.12.20 08:21

בימים האחרונים יצא המכרז השלישי לתפקיד דובר/ת עיריית רעננה, זאת לאחר שהמכרזים הפומביים הקודמים שפורסמו בחודשיים האחרונים נסגרו מבלי שנבחר מועמד. למכרז זה ניתן להגיש מועמדות עד ל-6.1.2021 בשעה 13:00. בין המועמדים לתפקיד היו אנשים מנוסים ומוערכים מתחום הדוברות והתקשורת, אך הם קיבלו הודעה שבה נכתב: "לאחר ראיונות שקיימה ועדת הבחינה, החליטה הוועדה לסגור את המכרז ללא בחירת מועמד/ת". מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "יצאנו למכרז נוסף, אנחנו לא מתפשרים ומחפשים את הטוב ביותר לעיריית רעננה". למכרז ניתן להיכנס כאן.

סיון ברשי בהט- דוברת עירית רעננה.צילום מיכל סלע

סיון ברשי בהט, דוברת עיריית רעננה.צילום מיכל סלע

נציין כי המכרז לתפקיד נפתח בעקבות התפטרותה של הדוברת הנוכחית של העירייה, סיון ברשי בהט, בסוף אוקטובר 2020, לאחר שכיהנה בתפקיד שלוש שנים וחצי. היא הודיעה על סיום עבודתה כדוברת העירייה מתוך רצון לחפש את האתגר הבא. ברשי בהט, בת 48, נשואה ואמא לשלושה, שימשה כדוברת העירייה תחת שלושה ראשי עירייה: זאב בילסקי, איתן גינזבורג ומאז הבחירות תחת ראש העירייה הנוכחי, חיים ברוידא. במסגרת תפקידה כדוברת העירייה הייתה שותפה למהלכים עירוניים רבים ויוזמות לשיפור השירות לתושב והקשר עמו, תוך הקמת ערוצי תקשורת חדשניים ואפקטיביים, בין היתר קבוצות הוואטסאפ העירוניות, מגזין החדשות ׳רעננה ב-3 דקות׳, אירוע ׳עירייה פתוחה׳, ערוץ הטלגרם העירוני והקמת פורום תושבים ליצירת שיח פתוח וישיר עם תושבי העיר. במהלך שמונת החודשים האחרונים, מפרוץ משבר הקורונה, ניהלה סביב השעון את מערך ההסברה העירוני ואת מתן מכלול המידע לציבור, הן לתושבים והן לבעלי העסקים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר