בתמונות: אבנר סויד ז''ל, חן סויד מזוקן, רונית סויד, יובל, הראל ואגם

חן, בנו של אבנר סויד ז"ל, בראיון מיוחד: "אמשיך את דרכו של אבא"

מאות ליוו למנוחות את אבנר סויד, בעלי השווארמה שלי בכפר, שהיה דמות מוערכת ואהובה. בגרון חנוק מספר הבן חן על הנתינה הגדולה של אביו ועל ימיו האחרונים

פורסם בתאריך: 27.8.21 09:25

קהילת כפר סבא והסביבה, והחברים הרבים באלפי מנשה, עדיין מתקשים לעכל את האובדן של אבנר סויד ז"ל, שהלך לעולמו בתחילת השבוע. סויד, בן 58 בלבד במותו, היה בעלי מסעדת "השווארמה שלי בכפר" המיתולוגית ברחוב ויצמן בכפר סבא. הוא נפטר לאחר מאבק ממושך במשך שנים במחלת הסרטן ולבסוף נכנע לה. אבנר ז"ל הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.
יחד עם אשתו השנייה רונית הוא ניהל במשך 16 שנה את המסעדה הפופולרית שפרט לאיכות הגבוהה הייתה מוכרת בזכות הנדיבות הגדולה של בעליה. בהלווייתו שנערכה בבית העלמין באלפי מנשה השתתפו מאות אנשים, בני משפחה, חברים, מכרים, בכולם נגע אבנר בצורה כזו או אחרת.
בנו חן פרסם בהיוודע הבשורה המרה הודעה: "ברוך דיין האמת, בצער רב וביגון קודר אני נאלץ להודיע על פטירתו של אבא שלי. ת.נ.צ.ב.ה". ההודעה גררה עשרות תגובות נרגשות כגון: "עצוב מאוד, אבא שלך היה איש מיוחד", "נשמה טהורה", "אני לא מאמין, איש ענק", "איש משכמו ומעלה", "אחד האנשים והגברים האמיתיים שידעה העיר הזאת", "איזה עצוב, איזה בן אדם מדהים", "משתתף בצערך ובוכה על חבר יקר שהלך לי".

אבנר סויד ז"ל ובנו חן צילום מהפייסבוק

הבן, חן סויד, שעבד לצד אביו במסעדה, מספר בגעגוע: "אנחנו עוד לא מעכלים את הבשורה המרה. אבא שלי היה איש מיוחד שנגע בכל כך הרבה אנשים, רק עכשיו אנחנו מתחילים להבין כמה".

לאיזה צדדים נחשפת בנתינה שלו?
"אבא שלי היה תורם בכל ראש השנה מימון נסיעה לאומן לתושב היישוב אלפי מנשה בו התגורר, זה משהו שגילינו רק לאחרונה. עוד דוגמה, הוא לא היה לוקח כסף מחיילים שהגיעו לאכול במסעדה. אנשים היו באים לבקש אוכל, הוא אף פעם לא אמר לא. איש דתי שהיה אצלנו אחרי שאבא שנפטר, אמר שאבא עשה את התיקון שלו".

איך הצלחתם לשרוד את משבר הקורונה?
"אבא שלי חשש בתחילת המגפה, אבל לא הגענו למצב של איום בסגירה. יותר מזה, בפסח של אחרי הסגר הראשון העבודה הייתה משוגעת. גם היום המצב בסדר, העירייה עוזרת להושיב אנשים בשטח רחב יותר".

אבנר סויד ז"ל

יש דבר אחד שתזכור מאבא שלך במיוחד?
יש הרבה, אבל הכי גדול זה הנתינה לחיילים. בבית הוא אהב את כולנו, רצה בשבילנו את הכי טוב".

היית לצדו בתקופה האחרונה של המחלה.
"ליוויתי אותו בחודש האחרון יום יום בבית חולים. הוא קיבל זריקת סטרואידים לכתף ולמחרת היה לו כשל נשימתי. הכניסו אותו לניתוח חירום. אחר כך עוד עבר צנתור כי הגידול הגיע לעורק הראשי של הצוואר. זכיתי להיות איתו יום יום, שעה שעה בשבועות האחרונים של חייו".

אחרי מותו של אביך, קיים חשש מסיום דרכה של המסעדה?
"לא מבחינתי. הכוונה היא להמשיך את דרכו ולעשות את מה שאהב. להמשיך לתת שירות וחיוך לאנשים כמו שנתן. כל עוד זה תלוי בנו, המקום ימשיך לפעול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר