חברי הקבוצה
חברי הקבוצה

"היעד שלנו הוא למנוע את תוכנית הנת”צ ברעננה”

חמישה תושבי העיר התאגדו, פתחו קבוצת פייסבוק והעלו עצומה נגד תוכנית הנת”צ שאמורה להתחיל בחודשים הקרובים

פורסם בתאריך: 21.5.17 08:52

חמישה תושבי העיר, שבים מהעיר, עמר אבניאלי, סו כהן, אלברט יעקובי, חן כהן וליאורה כהן, עצומה בשם “מצילים את אחוזה מהנת”צ", שבשבוע השיגה 536 חתימות.
חמשת התושבים התחברו במטרה למנוע את הקמת נתיב התחבורה המהיר שעתיד לחצות את רחוב אחוזה ולהוביל אוטובוסים מכל ערי השרון לתל אביב. מלבד העצומה פתחה הקבוצה גם עמוד פייסבוק בו הם משתפים את דעתם בנושא. לדבריהם הקבוצה מאמינה ששדרוג התחבורה הציבורית חייב להתבצע עבור תושבי רעננה ולא על חשבון איכות חייהם. “אנחנו חמישה אנשים שראו דרך קבוצת הפייסבוק “פורום תושבים רעננה” שיש לנו מניע משותף נגד תכנית הנת”צ”, אומרת ליאורה כהן, “התחברנו והקמנו קבוצת פייסבוק שנקראת “אחוזה זו רעננה”, שם אנחנו מרכזים את הפעילות שלנו. שמנו לעצמנו ליעד למנוע את תכנית הנת”צ. הקמנו את העצומה “מצילים את אחוזה מהנת”צ” ושם שמנו לעצמנו יעד להגיע לעשירית מתושבי העיר שזה 8,000 איש. אנחנו רואים את הרס רחוב אחוזה לנגד עינינו, את הפגיעה בתושבים, את זה שהתחבורה הציבורית לא הולכת להועיל לתושבי העיר אלא רק למי שמחוצה לה. אנחנו רואים את התכנון הלקוי של נתיב התחבורה הציבורית שעתיד להיות קרוב למסלול האופניים, אנו חוששים מהתאונות שיכולות להיות בגלל המהירות בה תיסע התחבורה הציבורית. בנוסף תהיה פגיעה חמורה בעסקים לאורך רחוב אחוזה בעקבות הצרת המדרכות וצמצום מספרי החניות. מאוד מפריעה לנו התנהגות העירייה. מין הראוי שתוכנית כזו תזכה לאישור ופרסום. בנוסף מנכ”לית העירייה היא זו שחתומה על התוכנית. היכן ראש העירייה? למה הוא לא חתם? אם זה פרויקט כל כך חשוב, למה הוא לא לוקח עליו את מלוא האחריות? אנחנו מתכננים להיפגש בהמשך ולראות מה הצעדים הנוספים שלנו. יש גם מחשבות על התארגנות ופניה לבג”צ. המודעות לנושא הזה בעיר היא מאוד נמוכה והרבה מאוד תושבים בכלל לא שמעו על זה ולא יודעים את היקף התוכנית”.
עיריית רעננה: "לצערנו, גורמים שונים בעיר מפיצים מידע שגוי ומטעה לציבור ולבעלי עסקים, וראוי שיוזמי העצומה והחותמים עליה ילמדו על הפרויקט ולא יתבססו על מידע זה. הפרויקט הינו בשורה גדולה לעתידה ולהתפתחותה של רעננה בשנים הבאות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר