התאונה במחלף בן גוריון בכביש 531
התאונה במחלף בן גוריון בכביש 531

צפו: ניר קריסטל מסביר על הסכנה במחלף בן גוריון

לאור תאונות הדרכים המרובות במחלף בן גוריון בכביש 531 החליט ניר קריסטל לשלוח סרטון למשרד התחבורה בו הוא מסביר על הסכנה באיזור

פורסם בתאריך: 29.8.17 18:08

בהמשך לפניותיו הרבות שלח היום שוב חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, מכתב נוסף למשרד התחבורה על הסכנה במחלף בן גוריון בכביש 531. הפעם צירף קריסטל סרטון למייל  בו הוא מסביר על הבעיה וטוען כי סכנת החיים היא מוחשית ומיידית.

"לצערי , עדיין מתרחשות במקום תאונות רבות וקצב המענה, לא מספק הגנה לחיי אדם" כתב קריסטל במכתב, "אפעל בכל דרך חוקית כדי להביא לחסימת המפגע הזה לאלתר. אני ממליץ לנתיבי ישראל לבצע זאת מיידית – סכנת החיים שם היא מוחשית ומיידית והאחריות תהיה על כתפיכם לאור הזמן הרב בו לא נעשה דבר".

כזכור,  לפני כחודש וחצי שלח חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, מכתבים גם לראש העירייה וגם לחברת נתיבי ישראל בהם התריע על הסכנה הקיימת במחלף בן גוריון בכביש 531. לפני חודש  קיבל תשובה מחברת נתיבי ישראל שם נאמר לו כי המקום נבדק ולא נמצאה בו כל בעי, אך מאז כבר אירעו במקום שתי תאונות כאשר אחת מהן התרחשה ממש מספר שעות לאחר קבלת התגובה.

מעיריית רעננה נמסר: "מיום פתיחת הכביש עוקבת העירייה אחר הדברים ומזה זמן פנתה לחברה ונמצאת איתה בקשר שוטף, בדרישה לשפר את הבטיחות במחלף. העירייה ממשיכה לפעול מול חברת נתיבי ישראל עד להסדרת הנושא ופתרון הבעיה הבטיחותית".

מחברת נתיבי ישראל נמסר: "התשובה בגוף דבריו של חבר המועצה הנכבד כפי שהובאו על ידי הכתב- קריסטל טוען כי הבאים מכביש 531 ופונים שמאלה לא עוצרים במעבר בין שני הנתיבים באי תנועה ולכן אינם רואים את המגיעים מכיוון רעננה לכיוונם. צר לנו על הדרך והסגנון בה בוחר מר קריסטל להלאות את ציבור התושבים במכתבים בירוקרטיים במקום פתרונות מצילי חיים, עליהם מצהיר בנחרצות כי למענם נלחם וימשיך בכל האמצעים העומדים לרשותו במסגרת החוק, למעט גורמי החוק אליהם באופן תמוה אינו פונה. לפיכך, משברורה לאדון קריסטל הסיבה לתאונות הדרכים במקום אנו שמחים להסב את תשומת ליבו של מר קריסטל אל שירותי השיטור והפיקוח העירוני שתחת העירייה בה חבר, כלים היכולים לפתור מיידית ובאופן כמעט מוחלט את התאונות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר