איסוף לטובת נפגעי רעידת האדמה: דניאלה אוהב ציון, דיאנה גורביץ גלדשטיין, אסתר מלכה צילום דוברות העירייה
איסוף לטובת נפגעי רעידת האדמה: דניאלה אוהב ציון, דיאנה גורביץ גלדשטיין, אסתר מלכה צילום דוברות העירייה

"בהתחלה פחדתי שאולי לא יהיו מספיק תרומות. עכשיו אני מפחדת שלא יהיו מספיק קרטונים"

תושבים רבים תרמו בימים האחרונים שמיכות, מעילים ושקי שינה לטובת נפגעי רעידת האדמה בטורקיה

פורסם בתאריך: 14.2.23 08:19

תושבים רבים בעיר לא נותרו אדישים ותרמו בנדיבות רבה למען נפגעי רעידת האדמה בטורקיה. מאות מהתושבים הגיעו במהלך סוף השבוע שעבר ובתחילת השבוע הנוכחי  אל המחסן הלוגיסטי של העירייה, שהועמד לרשותם ביוזמת העירייה, והביאו ציוד רב למחסן. בין היתר, נאספים במחסן הלוגיסטי של העירייה מעילים, שקי שינה ושמיכות, אשר ממוינים על ידי מתנדבי העיר בהובלת יחידת מתנדבים, ונארזים לקראת שליחתם המתוכננת למוקדי רעידת האדמה.

תחילה נמסר כי מאמצי איסוף התרומות יימשכו בעיר עד היום, יום שלישי, ה-14.2, וכי תושבי העיר המעוניינים לתרום למען הנפגעים, מוזמנים להעביר את הציוד (שמיכות, שקי שינה ומעילים בלבד) למחסן הלוגיסטי המוקדש לנושא, ברחוב היצירה 21, בשעות 15:30-7:30, והתרומות ייאספו ויישלחו עם תום המבצע. אולם הבוקר נמסר מהעירייה כי "איסוף התרומות הסתיים הבוקר לאחר שהגיעו אל היעד ואין להם יכולת לשנע תרומות נוספות".

מנהלת יחידת המתנדבים, דיאנה גורביץ גלדשטיין, סיפרה: "פעם בחודש ביום רביעי יש לנו מפגש של כל רכזי המתנדבים באזור. המפגש היה בדיוק ביום רביעי שעבר ושמעתי שיש התארגנות למען נפגעי רעידת האדמה בחלק מהמקומות. אמרתי שאני רוצה לארגן גם ברעננה מכיוון שאני בטוחה שהתושבים בעיר ישמחו לעזור. ביקשתי מהעירייה שיקצו לנו למקום ואגף לוגיסטיקה מיד אמרו שאפשר לרכז תרומות במחסן הלוגיסטי".

 

איך הייתה ההיענות?
"זה היה ממש מדהים. העברנו את ההודעה לתושבים בחמישי בערב והגעתי ביום ראשון ב-8:00 בבוקר להתחיל למיין ולארוז. אמרו לי שחובה שיהיו לפחות 20 קרטונים אם אני רוצה שיבואו לאסוף את זה, ובהתחלה פחדתי שאולי לא יהיה מספיק תרומות. עכשיו אני מפחדת שלא יהיו מספיק קרטונים. עד שהגיעו שתי המתנדבות ממעגל נשים מרים, דניאלה אוהב ציון ואסתר מלכה, ב-10:00 בבוקר, כבר משטח אחד היה מוכן והתחלנו לעבוד על המשטח השני. הגיעו אנשים מכל המגזרים, צעירים ומבוגרים, חילונים, דתיים וחרדים. אנשים מגיעים עם מכוניות מלאות בשקים. זה ממש מחמם את הלב לראות את כל מה שקיבלנו, לראות איך כל עם ישראל מתאחד בשעת צרה, מתגבר על כל המחלוקות, ותורם. אני רוצה גם לציין שרוב הדברים שקיבלנו היו מאוד איכותיים ושימושיים, אבל שום דבר לא נזרק. אם היו מצעים שהיו מוכתמים או קרועים שמנו אותם בצד עבור הכלביה ובאו לאסוף אותם מהכלביה. ככה כולם נהנו. זה אחד הדברים שאני אוהבת בעבודה שלי, שאני עובדת עם אנשים טובים".

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "רעננה עיר מתנדבת שרוח הנתינה עוברת כחוט השני בין תושביה, קטנים כגדולים מכל פלחי האוכלוסייה. שוב הוכיחה קהילת העיר את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית המאפיינת אותה, בהירתמות מידית של האוכלוסייה למען הנזקקים. ליבנו עם נפגעי רעידות האדמה, ואנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לסייע להם ולו במעט, להתגבר על מצב החירום והמצוקה אליה נקלעו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר