הנזילה ברחוב ברנר
הנזילה ברחוב ברנר

תלונה לרשות המים נגד "מי רעננה"

העירייה לא תיקנה נזילת מים בגלל המחיר הגבוה של תיקון בשבת ותושב העיר הגיש תלונה לרשות המים ולמהנדס האחראי על תאגידי המים בישראל

פורסם בתאריך: 5.9.17 08:38

תושב העיר אהוד לשם פנה אתמול (3.9) לרשות המים האחראית על תאגידי המים בישראל ולמהנדס הראשי של התאגידים על מנת לבצע בירור מול "מי רעננה" על אי תיקון נזילה חמורה של מים בשבת בטענה כי תיקון בשבת יקר במאות אחוזים.

כפי שפרסמנו כאן, ביום שבת לפני כחודש וחצי (15.7) הבחין לשם, מהנדס מים במשרד הבריאות בעברו, בנזילה של מים ברחוב ברנר בעיר. לאחר בירור אצל השכנים התברר שהנזילה נצפתה כבר באותו הבוקר ודווח עליה למוקד העירוני. בשעה שש בערב התקשר גם לשם למוקד העירוני ושאל מדוע הנזילה לא מתוקנת וזה נענה כי עלות התיקון בשבת היא גבוהה במאות אחוזים לכן ימתינו ליום ראשון.

כאשר פרסמנו כאן את המקרה פנינו לתאגיד המים ,"מי רעננה" והם ענו בתגובה כי: "במקרה זה העלות הייתה עשויה להיות גבוהה במאות אחוזים לעומת עלות המים האובדים".  בפנייתו לרשות המים ציין לשם: "נכון יש לנו מתקני התפלה ותמיד יהיו לנו מים בברז, מים הם חיים. וחיים לא מבזבזים. גם בתקופות בצורת, וגם בתקופות שפע: מים לא מבזבזים".

היום קיבל לשם תשובה מרשות המים בה נכתב כי תלונתו הועברה לנציגי תאגיד המים אשר הונחו לבדוק הטענות לשיהוי בטיפול, ולהשיב לו בעניין כי הנושא ייבדק וייענה על ידי נציגי התאגיד. "נראה מה תהייה התגובה של התאגיד " אומר לשם, "במידה וינסו 'למרוח' לגבי מאות האחוזים תיקון בשבת, לא אוותר ואבקש לראות חוזה שבו כתוב כי כך באמת הדבר".

מתאגיד המים "מי רעננה" נמסר: "בטיפול נזקי תשתיות נלקחים בחשבון שיקולים שונים, ביצועיים ואחרים. כל מקרה נבחן לגופו באופן מקצועי ומטופל בהתאם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר