רחלי-בן-ארי-סקעת
רחלי-בן-ארי-סקעת

רחלי בן ארי סקעת: "אסור שתהיה אפליה"

בעקבות פניות של הורים שהתלוננו על כך שנאלצו לרשום את ילדיהם לגנים מרוחקים מביתם, שלחה השבוע חברת המועצה שאילתא לראש העירייה בה ביקשה לברר את נוהל הרישום לגני הילדים

פורסם בתאריך: 6.9.17 08:19

חברת מועצת העיר, רחלי בן ארי סקעת, שלחה ביום שני האחרון שאילתא לראש העירייה בה היא קוראת לבירור נוהל הרישום לגני ילדים, אשר לטענתה פוגע במשפחות שדורשים לרשום את ילדיהם לגנים הסמוכים לביתם.

את השאילתא שלחה בן ארי בעקבות פניה שקיבלה מאם שדרשה לקבל הסברים מדוע על אף ביצוע כל הנדרש ועמידה בכל הדרישות לרישום, הוחלט לשבץ את בתה לגן מרוחק מספר רחובות מביתם. בשיחה איתה בן ארי מספרת  כי זו לא פנייה ראשונה אליה שהיא מקבלת מהורים המבקשים לשבץ את ילדם בקרבת מגוריהם אשר עם חלקם הגיעו להבנות וחלקם פשוט ויתרו.

לפני ששלחה את השאילתא פנתה בן ארי במייל למנהלת מחלקת גני ילדים בעיריית רעננה, הגר הוט-טלר, ליועצת המשפטית, דפנה קינן, ואל ראש העירייה בבקשה לקבל הסבר לנוהל רישום לגני ילדים ולקבל את רשימת הילדים וכתובותיהם שנרשמו לגן דקלים, הגן שעליו התלוננה האם שפנתה אליה. מאחר ולא קיבלה את המבוקש, פנתה בן ארי סקעת בשאילתא המבקשת להעביר את המסמכים ולקבל הסבר לנוהל רישום לגני ילדים. "אני רואה בחומרה רבה את הנושא הזה" אומרת בן ארי סקעת, "עודכנתי היום מהאמא שהיא שוחחה עם עובד לשכת ראש העירייה ונאמר לה שהם מודעים לטעות. במהלך כל התקופה הזו הם מבינים שהם עשו טעות והם לא עושים שום דבר על מנת לתקן אותה. זו אמא אחת שהייתה מספיק אמיצה להיאבק על זכותה, מה עם יתר ההורים? אני מקבלת תלונות והם מעדיפים להגיע לאיזושהי פשרה והסכמה שנכפת עליהם ולא באמת כפי שמגיע להם להתחנך ולשים את ילדיהם במקומות שקרובים לביתם ותאומים את הדרישות שלהם. אני שואלת את עצמי אם אנחנו עושים מספיק כדי לתת באמת מענה ראוי לכל הורה והורה. אסור שתהיה פה אפליה רק בגלל שיש אנשים שאין מי שיזעק את הזעקה שלהם".

מעיריית רעננה טרם נמסרה תגובה.

כנסו לדף הפייסבוק של מירב זיגלמן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר