מעבר החצייה הדהוי ליד תיכון אוסטרובסקי. צילום: אור ירוק
מעבר החצייה הדהוי ליד תיכון אוסטרובסקי. צילום: אור ירוק

אוסטרובסקי: נמצאו מפגעי בטיחות בסמוך לבית הספר

עמותת אור ירוק ערכה סיור מפגעי בטיחות במוסדות חינוך בארץ. לעומת אוסטרובסקי, נמצא בית ספר זיו תקין בכל הפרמטרים שנבדקו

פורסם בתאריך: 22.5.17 14:49

חברי קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק יחד עם חונכי פר"ח יצאו לסיור מפגעי בטיחות במוסדות חינוך בעשרות יישובים ברחבי הארץ ביניהם גם ברעננה. מטרת הסיור הייתה לוודא כי הסביבה בה מבלים התלמידים חפה ממפגעי בטיחות.
בני הנוער בדקו 401 מוסדות חינוך ב- 93 רשויות מקומיות שונות. בין הדברים שנבדקו: תקינות מעברי החציה, שילוט מתאים המתריע מפני הימצאות ילדים באזור, מעקה בטיחות, מפרץ להורדה בטוחה של התלמידים, הימצאות פס האטה בקרבת מוסד הלימוד ומפגעים כלליים. ממצאי הבדיקה ברעננה עלה כי בבית הספר היסודי זיו כל הפרמטרים תקינים. בתיכון אוסטרובסקי מעבר החציה נמצא דהוי ומחוק, אין מפרץ להורדת תלמידים או מפרץ חניה ואין פסי האטה. בחטיבת השרון נמצא כי מעבר חציה דהוי ומחוק , אין תמרורים מתאימים ואין פסי האטה.
על פי נתוני עמותת אור ירוק, בשנת 2016 נפגעו בתאונות דרכים כמעט 5,000 ילדים ובני נוער בגילאי 0-19, מהם נהרגו 67 ילדים ובני נוער ועוד 411 נפצעו באורח קשה. מרבית הנפגעים, למעלה מ- 3,000, נפגעו בתאונות דרכים בתוך הערים, מתוכם 28 ילדים ובני נוער שנהרגו.
"השמירה על סביבת מוסדות החינוך, בה מבלים הילדים ובני הנוער מידי יום, כסביבה תקינה ובטיחותית, הינה מרכיב מרכזי וחשוב בשמירה על ביטחונם ובמאמץ להפחתת הנפגעים בכבישים", אמר ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, "על הרשויות המקומיות לוודא כי סביבת מוסדות החינוך בטוחה לתלמידים וכוללת מעברי חציה צבועים, שילוט מתאים, מעקות בטיחות ואמצעי ריסון מהירות כמו פסי האטה סביבם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר