לאחר שהיום פרסמנו כי תושבי כפר סבא נתקלו בתופעת הליצנים המפחידים באזור יער אוסישקין ובשכונת הדרים בכפר סבא, האם גם רעננה תיכנס לסטטיסטיקה של התופעה שמשגעת את המדינה?

בפוסט שפרסם היום (ג') בפייסבוק חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, דיווח כי לפי מידע מודיעני שקיבל, ביום חמישי הקרוב הליצנים, שנוצרו כחיקוי לסרט האימה IT ומפחידים עשרות תושבים ברחבי הארץ, יגיעו לרעננה. בפוסט ציין קריסטל את מה שניתן לעשות במקרה של היתקלות עם ליצן מהסוג הזה. "בכל מקרה, בו מישהו נתקל בליצן שכזה יש ליצור קשר עם המוקד העירוני 9107* מכל טלפון, או עם מוקד 100 של המשטרה", כתב קריסטל בפוסט, "יש לעדכן את המוקדנים, בדיוק היכן נראה הליצן (כתובת ככל הניתן מדוייקת) ואם יש אפשרות לשמור על קשר עין איתו (מרחוק) עד להגעת כוחות הביטחון זו תהיה עזרה גדולה כדי שנביא לתפיסתם. אתם מתבקשים לעדכן את הילדים שלכם על כך ולוודא שיש להם את מספרי הטלפון כאמור של המוקד העירוני 9107* מכל טלפון ושל מוקד 100 של המשטרה. אין כמובן צורך להיכנס לבהלה ולא להלחיץ את הילדים, (שכן לכאורה מדובר במעשה קונדס), אלא ללמד אותם איך לפעול היה וייתקלו בליצנים. יש להבהיר לילדים לא להתחפש בתקופה זו לליצנים שכאלה ולא לחקות את הסרט".

עוד הוסיף קריסטל: "אבקש להבהיר כי כל גורמי הביטחון ברעננה מעודכנים בנושא וייערכו בהתאם. התופעה הזו תיתקל באפס סובלנות מצד כלל הכוחות הפועלים והמבצעים אותה שעוברים עבירה פלילית ימצאו עצמם במעצר משטרתי.כאמור,אין כמובן צורך להיכנס לבהלה ולא להלחיץ את הילדים, אלא ללמד אותם איך לפעול היה ויתקלו. לכאורה מדובר במעשה קונדס, אך הוא בהחלט לא נעים ומהווה עבירה ולכן חשוב לנו שיתוף הפעולה של כלל הציבור".

"אני כתבתי פוסט אחרי ראיתי שיש עמוד אינסטגרם תחת השם ליצנים ישראל באנגלית clown _israel", אמר קריסטל בשיחה שקיימנו איתו הערב, "הם פרסמו שהם מגיעים לרעננה. מדובר בתמונות מפחידות של ליצנים והזהרות על כך שהם מגיעים רעננה ביום חמישי. אני לא שמעתי על מקרה שקרה עדין ברעננה אבל שמעתי מהורים שהם מאוד מודאגים כי הילדים שלהם מפחדים. אני העברתי את זה לידיעת המשטרה בשביל שיטפלו בזה".

ניר קריסטל

ניר קריסטל