דואר ישראל. צילום עופר וקנין
דואר ישראל. צילום עופר וקנין

קיבלתם חבילה מחו"ל ואתם לא יודעים היכן סניף החלוקה שלכם?

חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, עושה סדר בנקודות החלוקה של איסוף החבילות ומסביר מה התוכניות העתידיות של חברת הדואר לגבי הסניפים בעיר

פורסם בתאריך: 17.10.17 18:59

בעקבות פניות שקיבל חבר מועצת העיר, ניר קריסטל, על חלוקת חבילות הדואר בעיר, ולאחר פגישה שהתקיימה לאחרונה בין נציגי העירייה עם מנהלת שירות הדואר החליט קריסטל לעשות סדר ולהסביר על השינויים והתוכניות לעתיד בנושא חלוקת הדואר בעיר.

"נעשו המון שינויים ושיפורים בשירות הדואר ברעננה", אומר קריסטל, "הדבר העיקרי הוא שפתחו נקודות חדשות לחלוקת חבילות שזה אומנם משפר את העומס אבל  נוצר בלבול אצל התושבים. חילקו את הנקודות לאזורי חלוקה שונים בכל פעם מחדש, ואנשים התלוננו על כך שהם נאלצים לעבור כל הזמן מנקודה לנקודה ואין להם סניף קבוע. הדבר הזה יתייצב רק כשיסיימו לפתוח את כל נקודות הדואר בעיר. כרגע חברת הדואר עושה מאמצים לאתר ספק נוסף באזור מערב העיר (לב הפארק, קרית גנים 2005), ובכך לאפשר פיזור רחב יותר ונגישות גבוהה יותר למרכזי החלוקה. בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין צוות מטעם הנהלת חברת הדואר בה אני הייתי נוכח יחד  עם מנכ"לית העירייה, מיכל הירש-נגרי סוכם כי ברגע שיושלם המהלך, יבוצע מחדש ניתוב של כל רחוב ברעננה אל נקודת החלוקה המתאימה ביותר והודעה על כך תצא ללקוחות באופן מסודר.

ניר קריסטל

ניר קריסטל

כיום מחולקות חבילות ברעננה במוקדים הבאים :

סניף הדואר ברחוב אופסטלנד, דואר קרית-שרת, דואר ברחוב אחוזה 80, חנות "דור-מרקט" ברחוב לוי אשכול, תחנת הדלק "יעד" ברחוב החרושת וסניף שופרסל דיל בקניון רננים. כחלק מהפעולות לייעול שנעשו בסניפי הדואר בשנים האחרונות הורחבו שעות הפעילות בסניפי הדואר הפתוחים בימים מסוימים עד השעה 20.00 ויחד עם פתיחת מרכזי החלוקה, התקצר זמן ההמתנה אשר עומד כיום על פחות מעשר דקות, למעט במועדים חריגים כדוגמת ה – 15 בחודש , יום תשלומי המע"מ, ומועדי חלוקת הקצבאות של הביטוח הלאומי. כמו כן, בפגישה הובטח כי בתחילת שנת 2018 יבוצע שיפוץ פנימי לצורך שדרוג סביבת ההמתנה בסניף הדואר ברחוב אופסטרלנד.

כיום תושבי שכונת  נווה זמר, מקבלים את הדואר על ידי שירות הדוורים תושבי קריית שרת עדיין מקבלים את הדואר למרכז החלוקה בשכונה. עם זאת, בחברת הדואר, מציינים כי ישמחו לעבור לחלק את הדואר ישירות לבתי התושבים, בכפוף להתקנת תיבות דואר על ידי התושבים. הנושא יוצג שוב לתושבי השכונה לשיקולם שכן התושבים היו בעבר חלוקים בדעתם.

"אין ספק שרמת השירות השתפרה פלאים ואני שמח שחברת הדואר ממשיכה לגבש איתנו יוזמות לשיפור נוסף של השירות למען תושבי רעננה", מוסיף קריסטל, "אני מזמין את התושבים לפנות ולספר על חוויות השירות ועל רעיונות חדשים לקידום השירות".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר