רחוב אחוזה צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה צילום עזרא לוי

מנכ"ל עמותת "אור ירוק" בפנייה לבילסקי: "טפל ברחובות האדומים בעירך"

ברחובות האדומים (המסוכנים) ברעננה נפגעו בחמש השנים האחרונות 264 בני אדם ושניים נהרגו

פורסם בתאריך: 1.11.17 17:21

מנכ"ל עמותת "אור ירוק", ארז קיטה, שלח לאחרונה מכתב לראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, בכדי להסב את תשומת ליבו לרחובות האדומים והמסוכנים בעיר. לפי קיטה ברחובות אלו יש לטפל כדי למנוע את הנפגע הבא. ברעננה נפגעו ברחובות המסוכנים 264 אזרחים בחמש השנים האחרונות, שני בני אדם נהרגו. אלה הרחובות האדומים שציין קיטה במכתבו: ברחוב אחוזה נפגעו בין השנים 2011-2016 160 בני אדם וברחוב ויצמן נפגעו בשנים הללו 102 בני אדם ושניים נהרגו.

 

 

קיטה טען כי: "מדי שנה נהרגים במדינת ישראל 127 ישראלים בתאונות דרכים בתחום העירוני, מתוכם 36 נהרגים ב- 161 רחובות החוזרים על עצמם בניתוח רב שנתי. רחובות אלו", כתב קיטה במכתב לבילסקי, "הם הרחובות המסוכנים, האדומים. תאונות חוזרות באזור קבוע מעידות על כשל המביא לאובדן בחיי אדם ולנפגעים בנפש וברכוש. לשם שיפור הבטיחות ברחובות אלה נדרשת פעילות מערכתית הכוללת שיפור התשתית, הגברת האכיפה והרחבת הסברה לציבור. אני מוצא לנכון לפנות אליך בבקשה כי עיריית רעננה תיתן עדיפות בטיפול לרחובות אלה בהסרת מפגעי בטיחות בדרכים והן בטיפול שיטתי של בטיחות הרחובות".

ארז קיטה. צילום אור ירוק

ארז קיטה. צילום אור ירוק

מעיריית רעננה נמסר: "עיריית רעננה רואה ערך עליון בשמירה על ביטחונם ובטיחותם של תושבי העיר ואורחיה ומציבה את המלחמה בתאונות הדרכים במרכז סדר העדיפויות העירוני. אנו מברכים את פועלה של עמותת "אור ירוק" לצמצום תאונות הדרכים. הנהלת העירייה ועובדיה, פועלים במכלול דרכים לקידום מטרה זו בכל המישורים ומול כלל הגורמים הרלוונטיים, על מנת לשפר באופן מתמיד את התשתיות ואת אמצעי האכיפה וההסברה לציבור".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר